The NO project е независима инициатива, която цели създаване на информираност и критично мнение по проблема с трафика на хора. Пощенска банка реализира проекта в България като част от цялостната си политика за корпоративна социална отговорност и с това за пореден път доказва своята непрестанна ангажираност към младите хора у нас.
В началото на юни 2012 г. банката организира поредица от специални семинари със студенти и ученици от Нов български университет, Американския колеж и Националната гимназия за изящни изкуства “Илия Петров” в София. По покана на банката в България пристигна създателят на The NO project г-жа Джуди Бойл, за да води интерактивните срещи с ученици. Тя е възпитаник на Харвардския университет и се е утвърдила като международен лектор по темата за борбата с трафика на хора и организатор на множество инициативи, целящи да ангажират и информират младите хора за проблема.
Непосредствено след семинара в Нов български университет, в катедра “Изящни изкуства”, стартира специален уъркшоп със студенти, които създадоха оригинални творби по темата. Идеята за този формат бе водена от концепцията на The NO project да използва за основно изразно средство изкуството във всичките му форми като универсален език за общуване с младите хора по света. Творбите на българските студенти бяха включени в изложбата FREE ME, организирана в университета в края на месец юни. Там бе представена и оригиналната арт инсталация на г-жа Джуди Бойл, която доскоро беше изложена в американското посолство в Гърция.
На 25 юни 2012 г. изложбата бе посетена официално от г-н Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка, и вицепремиера г-н Цветан Цветанов в качеството му на председател на Националната комисия за борба с трафика на хора.
Наши партньори в реализацията на проекта са Националната комисия за борба с трафика на хора и Нов български университет.
The NO project е независима инициатива, която цели създаване на информираност и критично мнение по проблема с трафика на хора. Проектът е специално насочен към младите хора и използва популярни сред тях изразни средства като музика, изкуство, образование и социални медии. The NO project цени техния потенциал да влияят и да променят съществуващите поведенчески модели. Повече за проекта можете да откриете на www.thenoproject.org.