Пощенска банка спечели отличие в категория “Услуги” в 12-тото издание на най-престижния конкурс у нас, който отличава ефективността на маркетинговите комуникации – Effie Awards, и стана единствената банка призьор в надпреварата. Мотото му тази година бе “Успешните кампании се познават от пръв поглед”.
Отличието на Пощенска банка е за кампанията “Чатботът EVA – малка иновация с голям залог”, която популяризира първия банков чатбот у нас EVA Postbank (Electronic Virtual Assistant). Той отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger, на линия е 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти. Създаването на EVA е част от стратегията за дигитализация на Пощенска банка, която цели да осигури на клиентите лесен и удобен контакт с институцията и да подобрява потребителското им изживяване. Чатботът е модерен и все по-предпочитан начин за комуникация, защото подобрява процеса на обслужване и предлага на потребителите персонализирани услуги. В технологичен аспект EVA не спира да се развива – неговите умения и знания се надграждат на базата на получената обратна връзка. Така услугата осигурява още по-високо качество на обслужване на клиентите, съобразено с персоналните им интереси и очаквания.
EVA, чатботът на Пощенска банка, има собствена Facebook страница – https://www.facebook.com/evapostbank. Потребителите могат да пишат на EVA и през официалната фейсбук страницата на Пощенска банка – www.facebook.com/PostbankBG.