Като част от цялостната си политика за устойчиво развитие и природосъобразно поведение и в ролята си на социално отговорна институция, Пощенска банка всяка година се включва в международната инициатива PARK(ing) Day − ежегодно и отворено за участие събитие, в което граждани, артисти, организации и бизнеси си партнират с цел преобразяване на очертаните места за паркиране и превръщането им във временни зони за отдих и забавление. В рамките на най-мащабното досега за България издание на инициативата през 2015 г., Пощенска банка организира кампания , която има за цел по един креативен начин да провокира вниманието на хората към опазване на птиците и техните естествени местообитания.
Банката използва глобалната инициатива, за да постави на фокус проблема с липсата на условия в градска среда за запазване и увеличаване на популацията на градските птици.
На самия PARK(ing) Day банката изненада гражданите, като преобрази обичайното им място за паркиране на ул. “Цар Иван Шишман” в импровизирана арт работилница. Тя стартира особено вдъхновяващо и събра на открито повече от 200 човека, които имаха възможност сами да сглобят 152 къщички за птици, с което лично допринесоха за съхраняването на природното ни богатство. 30 от изработените къщички бяха дарени от банката на Столична Община, за да бъдат поставени в централните градски паркове на София.