24 февруари 2016 г.
По случай първи март Пощенска банка ще поздрави своите клиенти, партньори и служители с 14 000 ръчно изработени мартеници с пожелание за здраве, късмет и благополучие. Като продължение на своята активната политика за корпоративна социална отговорност, за седма поредна година банката си партнира с фондации и социални институции за хора в неравностойно положение, които изработват мартеничките. Тази година това отново са фондация “Трета възраст” в гр. Русе и сдружение “Бъдеще за децата” в гр. Казанлък. Средствата, които банката дарява на двете организации, финансират различни техни инициативи през годината.
“Мартеницата е символ на българското, на здравето и добротата и е предвестник на пролетта и новото начало. Нашият екип подкрепя проекти на най-уязвимите групи, като вярваме, че по този начин влияем положително на промените в обществото, давайки един добър пример. Стремим се не само да помогнем на хората в неравностойно положение, но по-важното – да стимулираме тяхната креативност и инициативност, като допринесем за интегрирането им в обществото”, коментират от финансовата институция.
Само за две седмици 57-те възрастни дами, които посещават Дневния център на фондация “Трета възраст” в гр. Русе, са изработили внушителната бройка от 9 000 мартеници. Стоилка Петрова е дизайнер на седемте избрани модела през 2016 г.
5 000 бройки са дело на децата от град Казанлък, които всяка година рисуват и коледните картички за клиентите на банката.
Фондация “Трета възраст” работи в полза на възрастните хора от 2001 година, а дневният център е един от най-активните в страната. Той предоставя комплекс от социални услуги за общността, които създават условия за цялостна дневна грижа за възрастните хора.
Сдружение “Бъдеще за децата” работи за интегриране и социализиране на децата с увреждания и техните семейства в обществения живот, създаване на условия за достъпна среда и промяна на обществените нагласи към тях.