Засилен интерес към ползването на кредитни карти

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка регистрира 30% увеличаване на потребителския интерес към използването на кредитни карти

Успешните кампании с МЕТРО и ИКЕА и специалните отстъпки привличат все повече клиенти с кредитни карти от банката

Пощенска банка регистрира увеличение на клиентите, които избират предимствата, удобството и свободата на пазаруването с кредитни карти. През първите девет месец от годината банката отчита 30% увеличение на обемите покупки с кредитни карти спрямо същия период на 2011 г.

“Разплащанията в брой все още преобладават, но забелязваме все по-голям интерес и информираност по отношение на предимствата на кредитните карти. Кредитните карти предлагат повече бонуси, в комбинация с изключително удобство и сигурност. Все повече хора осъзнават ползите от тях и преодоляват консервативните възприятия, че да имаш кредитна карта е скъпо. Това е едно модерно разплащателно средство, което съчетава едновременно по-голяма свобода и пълен контрол и управление на ежедневните разходи чрез месечните извлечения. Очакваме още по-засилен интерес с оглед на настъпващия коледен сезон”, споделя Евтимиос Зоис, началник управление “Потребителско кредитиране и карти” в Пощенска банка.

Сред предимствата, които получават притежателите на кредитни карти Visa и American Express, издавани от Пощенска банка, са разплащания на ПОС терминали при търговци без такса за покупки, достъп до кредитен лимит при нужда от допълнителни средства, безлихвени покупки, в случай, че се възползват от гратисния период по съответната карта, свободно пазаруване през интернет в страната и в чужбина, и др.

Често клиентите избират кредитните карти на банката, защото докато се разплащат с тях, всъщност спестяват пари. Това е възможно чрез програмата MyRewards за лоялни картодържатели на American Express, с която получават парични награди както за извършени покупки с кредитните си карти, така и за теглене от банкомат. Пощенска банка предлага и специални програми във връзка с новоиздадени карти, като допълнителна карта за всички членове на семейството без такса, програма “Доведи приятел”, която дава допълнителни бонуси и участие в томбола за IPad.

Пощенска банка инвестира много в промотиране на разплащанията с кредитни карти чрез партньорства с избрани ключови търговци като ИКЕА и МЕТРО (до средата на м. ноември всички съществуващи и нови клиенти на кредитни карти American Express и EuroLine American Express получават 10% отстъпка от всички покупки в Метро), магазини “Зора”, мебелни къщи “Явор”, ресторанти, туристически агенции, бензиностанции и близо 1 000 търговски обекти, където картодържателите получават специални отстъпки.

В кратки срокове банката планира още по-атрактивни програми за всички картодържатели, с които ще увеличи добавената стойност на продуктите, които предлага и ще повиши удовлетвореността на клиентите при използването на кредитните карти, издавани от банката.

Повече информация за кредитните карти, издавани от Пощенска банка е достъпна онлайн на адрес
www.postbank.bg
, във всеки клон на банката или чрез обаждане в Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0800 18 000 (безплатен за цялата страна).