Пощенска банка бе сред големите победители на първия конкурс, посветен изцяло на финансовите иновации NEXT DiFi 2024. Инициативата е организирана от b2b Media и е продължение на добилия популярност международен финансов форум NEXT DiFi.
Журито оценява най-иновативните организации от финансовата и финансово-технологичната сфера. Конкурсът проследява напредъка на компаниите по различни направления, свързани с дигиталните финансови инструменти, новите технологии, съвременните предизвикателства във финансовия сектор.
Пощенска банка бе отличена с три награди по време на официалната церемония за награждаване на призьорите.
Финансовата институция спечели най-желаната награда: в категория “Най-иновативна банка“. Призът олицетворява в своята пълнота последователно демонстрираната от банката ангажираност към дигитализацията и иновациите, с които предоставя на своите клиенти уникални и модерни дигитални решения, които улесняват тяхното ежедневие и подобряват клиентското изживяване. Със своя проактивен подход към внедряването на нови технологии като изкуствен интелект, RPA и дигитални платформи, Пощенска банка продължава да бъде лидер в дигитализацията на банковия сектор в България.
Чрез своите дигитални иновации утвърждава позицията си като водеща финансова институция, която поставя нуждите на клиентите на първо място и активно работи за изграждането на по-добро бъдеще.
Програмата “Priority by Postbank“ бе оценена със златно отличие в категория “Иновативен продукт/услуга във финансовата сфера“. С нея Пощенска банка се позиционира като институция, която не само предоставя иновативни финансови продукти, но и създава уникално клиентско преживяване с множество преференции за клиенти с високи изисквания, които търсят персонализирано, бързо и приоритетно обслужване.
Категория “Иновативно партньорство в сферата на финансите“ донесе сребро за партньорството между Пощенска банка и Григор Димитров с акцент върху новия бранд ПБ Лични финанси. То е пример за иновативен подход в сферата на маркетинга, който надхвърля традиционните граници на корпоративните колаборации. Демонстрира как сътрудничеството с известна спортна фигура може да изгради иновативна и устойчива марка. В генезиса на това сътрудничество стои не просто избор на популярно рекламно лице, а внимателно разработена стратегия, в която спортните постижения на Димитров се интегрират с бизнес ценностите и визията на Пощенска банка.
А ключова част от иновативната стратегия на Пощенска банка е концепцията “Beyond banking“ – идея, която обединява финансовите услуги с новите технологии и дава добавена стойност на клиентите.