Пощенска банка триумфира на първите награди за финансови иновации NEXT DiFi 2024

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка бе сред големите победители на първия конкурс, посветен изцяло на финансовите иновации NEXT DiFi 2024. Инициативата е организирана от b2b Media и е продължение на добилия популярност международен финансов форум NEXT DiFi.

Журито оценява най-иновативните организации от финансовата и финансово-технологичната сфера. Конкурсът проследява напредъка на компаниите по различни направления, свързани с дигиталните финансови инструменти, новите технологии, съвременните предизвикателства във финансовия сектор.

Пощенска банка бе отличена с три награди по време на официалната церемония за награждаване на призьорите.

Финансовата институция спечели най-желаната награда: в категория “Най-иновативна банка“. Призът олицетворява в своята пълнота последователно демонстрираната от банката ангажираност към дигитализацията и иновациите, с които предоставя на своите клиенти уникални и модерни дигитални решения, които улесняват тяхното ежедневие и подобряват клиентското изживяване. Със своя проактивен подход към внедряването на нови технологии като изкуствен интелект, RPA и дигитални платформи, Пощенска банка продължава да бъде лидер в дигитализацията на банковия сектор в България.
Чрез своите дигитални иновации утвърждава позицията си като водеща финансова институция, която поставя нуждите на клиентите на първо място и активно работи за изграждането на по-добро бъдеще.

Програмата “Priority by Postbank“ бе оценена със златно отличие в категория “Иновативен продукт/услуга във финансовата сфера“. С нея Пощенска банка се позиционира като институция, която не само предоставя иновативни финансови продукти, но и създава уникално клиентско преживяване с множество преференции за клиенти с високи изисквания, които търсят персонализирано, бързо и приоритетно обслужване.

Категория “Иновативно партньорство в сферата на финансите“ донесе сребро за партньорството между Пощенска банка и Григор Димитров с акцент върху новия бранд ПБ Лични финанси. То е пример за иновативен подход в сферата на маркетинга, който надхвърля традиционните граници на корпоративните колаборации. Демонстрира как сътрудничеството с известна спортна фигура може да изгради иновативна и устойчива марка. В генезиса на това сътрудничество стои не просто избор на популярно рекламно лице, а внимателно разработена стратегия, в която спортните постижения на Димитров се интегрират с бизнес ценностите и визията на Пощенска банка.
А ключова част от иновативната стратегия на Пощенска банка е концепцията “Beyond banking“ – идея, която обединява финансовите услуги с новите технологии и дава добавена стойност на клиентите.