Пощенска банка спечели приза за успешна дигитална трансформация и за поредна година триумфира с едно от най-важните отличия от годишните награди “Банка на годината”, организирани от Асоциация “Банка на годината”. Събитието е от изключителна значимост за сектора, тъй като дефинира специалната роля на банките и оценява приноса има за развитието на националната икономика.
Пощенска банка получи наградата за успешна дигитална трансформация след оценка, изготвена от професионално жури. Призът бе връчен на Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка.
“Приемам тази награда с благодарност за признанието и оценката, които дават още по-голяма стойност на усилията ни. Успехът има смисъл, когато в него са инвестирани идеи, които носят положителна промяна за нашите клиенти и партньори. За нас тази дигитална трансформация е част от това да бъдем по-близко до клиентите си. Ние сме банка, която търси и създава динамика в сектора и основна част от стратегията ни за развитие е именно моделът на дигитална трансформация, който успешно интегрираме”, посочи Петя Димитрова в словото си пред гостите.
Пощенска банка има забележителна история на успеха в традиционните награди, организирани от Асоциация “Банка на годината”. Финансовата институция е петкратен носител на голямата награда “Банка на годината” и многократно е получавала признание в останалите категории, които оценяват динамика на развитие, ефективност и пазарен дял.
Успешната стратегията за дигитална трансформация на Пощенска банка не за първи път получава заслужено признание. Вече три поредни години финансовата институция получава престижните международни отличия “Най-добра дигитална банка” и “Най-добро приложение за мобилно банкиране” от конкурса World Finance Digital Banking Awards на авторитетното списание World Finance.
Наградите “Банка на годината” са учредени и връчени за първи път през 1992 година. В изработването на методиката за оценка на резултатите на банките през годините участват едни от най-добрите експерти и професионалисти във финансовия и банков бизнес, като се използва опитът на най-добрите международни практики при оценяването на годишните резултати на банките. В методиката са използвани годишните резултати на банките, официално представени и публикувани от Българска народна банка, както и одитираните отчети на финансовите институции.