Пощенска банка спечели две отличия в двадесет и третото издание на конкурса за най-добри постижения в областта на връзките с обществеността в България, PR Приз 2023. На церемония, която се проведе в Литературен клуб “Перото”, иновативната кампания “Дигиталното лице на Пощенска банка” достойно триумфира с второ място в категория “Проект за вътрешни комуникации”. Признанието е за изграждането на събирателен дигитален образ на всички над 3000 служители на банката по уникален и емоционално ангажиращ начин.
Иновативният, мащабен и изцяло дигитален проект за корпоративна социална отговорност “Вселена от възможности” беше отличен за втора поредна година, като грабна почетното трето място в категория “Дигитални комуникации”. Устойчивата инициатива на финансовата институция в подкрепа на социалното предприемачество надгражда активните действия на Пощенска банка в сферите на образованието, опазването на околната среда и популяризира иновациите в съвременното общество.
Конкурсът PR Приз 2023, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността, се проведе под мотото “PRовокатори на PRомени”. Тази година журито от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации имаше нелеката задача да оцени общо 66 проекта, които представиха различни казуси и най- успешните стратегии и иновативни подходи в корпоративните и маркетингови комуникации.