Пощенска банка спечели отличието “Зелена планета“ от Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност “Златно сърце“. С тази награда финансовата институция получава поредното признание за своята устойчива зелена политика и постоянните усилия за изграждането на зелено самосъзнание, като тази година акцентът е върху многопластовия проект “Зелена класна стая“, реализиран от банката в партньорство с Mastercard.
Призът беше връчен на Силвия Костова, директор управление “Корпоративни комуникации и маркетинг“ в Пощенска банка. “Тази награда е наистина специална за нас, защото тя е символ на постоянните ни усилия да изграждаме нов тип мислене и отношение към околната среда и опазването на природните ресурси. Всяка година Пощенска банка осъществява впечатляваща серия от зелени инициативи, които се случват със съвместните усилия на нашите служители, партньори и съмишленици. “Зелена класна стая“ е проект, който се случи в годината, в която отбелязахме своята 30-та годишнина и съчетава в себе си два от основните приоритета в корпоративната социална политика на финансовата институция – образованието и устойчивите зелени практики“, отбеляза Силвия Костова.
Призът “Зелена планета“ е поредното отличие за Пощенска банка от Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност “Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. През миналата година банката спечели отличието в категория “Иновации и устойчиво развитие” за своята цялостна корпоративна социална политика, а през 2020 година финансовата институция бе удостоена с награда за устойчиво развитие на бизнес средата в България с уникалния си проект Dare to Scale с Endeavor Bulgaria.