Лина Върбанова, началник отдел CRM в Пощенска банка, участва в деветото издание на годишнината конференция на Salesforce, организирана от Next Consult, която по традиция събира мениджъри от български и чуждестранни компании и се проведе под мотото: “Now, it’s Digital 360”. Заедно с други експерти бяха дискутирани интригуващи теми като предоставянето на персонализирано клиентско изживяване, възможността за обединяване на маркетинга, продажбите, обслужването и ИТ по революционен начин, и подобряването на процесите в различни области на бизнеса.
На фокус в разговорите бяха трансформацията на модела на работа на компаниите и неговата дигитализация, най-добрите практики при управлението на взаимоотношенията с клиенти, успешните подходи при въвеждането на системи за управление на бизнеса в различните сектори и индустрии, както и възможностите, които предоставят иновативните решения на облачната платформа Salesforce.
Лина Върбанова сподели повече за партньорството между Пощенска банка и Salesforce, стартирало през 2019 г. “Последните две години бяха предизвикателни, като въвеждането на платформата Salesforce бе стратегическа стъпка, която позволи на банката да оптимизира взаимоотношенията си с клиентите, като достигна ново ниво на обслужване и гарантира максималната им удовлетвореност. Внедряването на системата превърна Пощенска банка в първата банкова институция в Югоизточна Европа с високотехнологично решение от този клас“, посочи в дискусията тя и разказа за различни ключови моменти от процеса на имплементирането на продукта.
“Благодарение на комуникационните канали, които продуктите на Salesforce предлагат, Пощенска банка предоставя индивидуално клиентско изживяване, тъй като платформата ни осигурява 360-градусов поглед върху нашите клиенти, като ни дава ценно знание за продуктите и услугите, които използват, за дигиталните им навици и предпочитания. Това ни позволява да предвиждаме и разпознаваме техните конкретни нужди и да формулираме най-добрите решения, като използваме правилните канали, за да достигнем до тях“, допълни Лина Върбанова.
Тя обясни пред гостите, че разликата преди и след въвеждането на Salesforce е осезаема, тъй като срокът за изпълнение на различни процеси е спаднал до десет дни, а преди е отнемал между два и три месеца.