В София се състоя седмото издание на BAAwards 2022 – престижните награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). В него фокусът бе поставен върху смислените кампании и хората зад тях – тези, които се откроиха във времето на неяснота и вдъхновиха всички да погледнат на новата бизнес среда с предприемчивост и надежда.
Традиционно конкурсът BAAwards отличава най-добрите постижения, които се превръщат в пример и стимул за професионалистите в сектора; тези, които дават надежда за успешна реализация в България; тези, които работят за по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която привлича повече инвестиции.
Българската асоциация на рекламодателите и жури от изтъкнати експерти определи най-добрите маркетингови екипи в България за периода 2020-21, най-добрите акаунт екипи, както и най-добрите студентски екипи.
Пощенска банка бе отличена с два приза по време на тържествената церемония. Финансовата институция взе сребро в категория “Нова услуга“ за кампанията “Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно“. По време на пандемията основна задача на всеки работодател беше да осигури възможност на служителите да работят отдалечено, за да ги защити, но и да запази връзката им с бранда. “Стартирахме тази уникална вътрешна комуникация в навечерието на нашата 30-годишнина и Digital Office бързо се превърна в изключително полезен инструмент, стратегическо решение, което стана част от вътрешния живот на големия екип на банката. Приложението позволи на колегите ни да имат лесен достъп отвсякъде и от всяко устройство до вътрешните работни процеси в дългите периоди на отдалечен достъп и ни помогна да останем заедно“, споделиха от екипа на банката като приеха приза.
Социално отговорната кампания на Пощенска банка “Силата е в нашите ръце“, реализирана съвместно с Visa България в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19, бе оценена от журито с бронзово отличие в категорията “Корпоративна социална отговорност“. Наградата бе още по-значима, защото бе връчена в Световния ден на здравето и Деня на здравния работник. “Нашите медици и болниците имаха нужда от подкрепа, но искахме да дадем още добавена стойност като ангажираме и многобройните клиенти на нашата банка с каузата ни – и ние успяхме благодарение на готовността за участие на над 50 000 наши клиенти, които активно се включиха като използваха картите си, като всеки включил се поучи дигитален сертификат“, коментираха от Пощенска банка.