Финансовата институция е единствената компания с две златни награди от четвъртото издание на Employer Branding Awards 2021.
В петък вечерта се проведе четвъртото издание на Employer Branding Awards 2021 – единствените у нас награди за постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателската марка. В конкуренция на над 100 компании, които влязоха в битката в различните категории, Пощенска банка спечели в две от най-оспорваните.
“През изминалата, повече от предизвикателна година екипът на нашата банка отново доказа, че е екип от истински герои, ето защо от името на мениджмънта на Пощенска банка ви поднасям най-голямата благодарност за доверието, усилията, отдадеността и професионализма“, заяви по време на онлайн церемонията по връчване на наградите Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.
За трета година Пощенска банка бе определена за “Най-добър работодател за годината“ след като завоюва златното отличие в категория “Employer of the Year“. То бе присъдено от професионалното жури за успешното реализиране на повече от един проект и разработена цялостна стратегия за employer branding с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти. Също безкомпромисно Пощенска банка спечели първото място в категорията “Employer Branding Innovation (in Pandemic Times)“.
Високо признание от журито получиха развитите проекти от нашата цялостна стратегия за Employer branding – вътрешната дарителска инициатива “ЗАЕДНО“; програмата “Зелени заедно“; вътрешните състезания “Идейно“ и “#Предизвикателството“; иновативното мобилно приложение Digital Office, с което можем да управляваме още по-лесно вътрешните си процеси; стратегическото партньорство със СофтУни; новата ни вътрешна страница Postbank Dream Team; програмата за развитие на лидери Branch Management Academy.