Сп. Forbes, 04.01.2020 г.
Петя Димитрова
Главен изпълнителен директор и председател но УС но Пощенска банка, член но УС но Асоциацията на банките в България:
“Ние в Пощенска банка сме разработили и изпълняваме стратегия за дигитализация, свързана с прилагането на иновации в ежедневното банкиране, които са от полза за клиентите. Пример за такъв изключително успешен наш проект е въвеждането на по-модерен и сигурен начин за потвърждение на платежни документи с дигитален подпис. Той скоро беше награден в един от най-престижните европейски конкурси в банковия сектор – The Retail Banking: Europe 2019 Awards, в категорията 3a осигуряването на отлично клиентско преживяване в банкирането (Excellence in Customer Centricity or Customer experience). Спечелихме златния приз в конкуренция с някои от най-големите банки в Европа, сред които Santander, Dankse Bank, Nordea, BBVA, Raiffeisen bank, OTP и gp., което е повод 3a гордост не само за нас, а и за целия банков сектор в страната. За своите иновации с грижа към клиента последните две години получаваме и отличието “Най-добра банка в банкирането на дребно в България” от лондонското World Finance Review. Продължаваме и през 2020 г. да сме фокусирани върху водещия си приоритет: да предлагаме на клиентите си най-доброто потребителско изживяване (т.нар. customer journey), базирано на индивидуалните им потребности, както и иновативни дигитални услуги.”
***
Ангел Матеев
Началник сектор “Банкиране на дребно” в Пощенска банка:
“Горди сме с получената награда, защото с този проект още веднъж доказваме, че сме модерна банка с отношение към опазването на околната среда и с грижа за своите клиенти. Ние сме сред първите на пазара у нас, които дадохме възможност за подписване на документи с дигитален подпис в цялата си клонова мрежа от над 200 офиса. С проекта намалихме разходите за хартия с 43%, за логистика с 30%, а времето за обслужване на клиенти – с 12%. За нас дигитализацията на банковите услуги не е самоцел, а начин да отговорим на нуждите на нашите клиенти, затова непрекъснато развиваме и надграждаме дигиталните си канали за банкиране. Разполагаме и с широка клонова мрежа в цялата страна, за да сме по-близо до клиентите ни и да им предоставим максимално удобство. Стартирахме и мащабната й трансформация, за да продължим да предоставяме възможно най-доброто потребителско преживяване в контакта с нас”.