“Клиентът е номер 1! Това трябва да бъде мотото в работата ни” – това послание отправи г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка, по време на Годишната среща на мениджмънта. Събитието се проведе на 30 ноември в зала “Рейнбоу Плаза” в София и събра над 300 колеги от банката. Участие взеха всички управители на клонове и бизнес центрове в цялата страна, представители на бизнес звената и топ мениджмънтът на банакта.
В рамките на срещата бяха представени резултатите от настоящата година и бяха начертани приоритетите за 2013 г. След конферентната част се състоя официална церемония за награждаване на най-добрите клонове и бизнес центрове на банката в 11 категории. Най-добрите екипи от страната получиха отличието “Златен банкер” – символ на ефективната работа на колегите в изключително предизвикателните пазарни условия. За доброто настроение на заслужилите банкери се постараха едни от най-големите имена на шоубизнеса у нас.