25 открити уроци на тема финансова грамотност в над 10 града проведе Пощенска банка

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка за трета поредна година се включи активно в Европейската седмица на парите, като част от цялостната си корпоративна социална отговорност в подкрепа на младите хора и повишаването на финансовата грамотност.

Повече от 25 открити уроци в над 10 града в страната се организираха от служителите на Пощенска банка като част от инициативата. Те представиха на ученици от 3-и до 12-и клас интересни моменти от историята на парите и се фокусираха върху начините за спестяване, различните банкови продукти и най-често срещаните киберизмами. Представителите на Пощенска банка отговориха и на многобройните им въпроси за различните депозити и кредити, електронните пари, покупките през интернет и сигурността на разплащанията. Пред ученици от икономически училища и паралелки, те споделиха и какви качества са необходими за успешна реализация в банковия сектор. Събития с участието на експерти от Пощенска банка се преведоха в София, Пловдив, Варна, Бургас, Ямбол, Сливен, Шумен, Айтос, Благоевград, Перник и др.

“Изключително важно е всеки, още от дете, да се познава стойността на парите и да е наясно с различните продукти, за да може да управлява личните си финанси успешно. Нашият постоянен ангажимент е да подкрепяме повишаването на финансовата грамотност, тъй като искаме да бъдем доверен партньор за клиентите си през целия им живот и да им предоставяме възможно най-добрите финансови решения. Участието на наши експерти в Европейската седмица на парите тази година е рекордно, което показва значението, което служителите ни отдават на доброволчеството и инвестицията в обществото.“, коментират от Пощенска банка.

Инициативата Европейска седмица на парите, която се проведе от 25 до 29 март, е на Европейската банкова федерация и се провежда с подкрепата на Асоциацията на банките в България (АББ). Целта ѝ е да се повиши обществената информираност по въпросите на финансовото образование и финансовата грамотност чрез организиране на различни събития за децата и младежите, както на национално, така и на европейско ниво. В дългосрочен план целта на кампанията, която включва над 30 държави, е да се подобри нивото на финансово образование в Европа, по-специално, за ученици в основните и средните училища.