Филип Попов на #NEXT DIFI 2022: В Пощенска банка осигуряваме персонализирано клиентско преживяване с фокус върху взаимоотношенията с нашите клиенти

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

Водещият финансов форум се реализира с подкрепата на Пощенска банка

 

Динамичното развитие на финансовите и технологични иновации в банковия сектор е с фокус върху потребителя благодарение на бързия, лесен и удобен достъп до банкиране, по всяко време и от всяко място, 24/7, от множество устройства. С богатото портфолио от иновативни продукти и услуги, които предлагаме на нашите клиенти, осигуряваме персонализирано клиентско преживяване, защото основното в банкирането са взаимоотношенията между потребителя и финансовата институция. Това сподели Филип Попов, директор управление „Банкиране малък бизнес“ в Пощенска банка в панелната дискусия „Фокус върху банковите и финтех иновациите, сигурността и новите предизвикателства“ в рамките на финансовия форум за дигитални финанси, финтех и банкови иновации #NEXT DIFI 2022.

 

Нашите анализи на потребителското поведение показват, че клиентите ни предпочитат phygital модела на банкиране и не се отказват от традиционните канали, каза Филип Попов.  Ето защо в Пощенска банка имплементираме такива продукти и услуги. Уникалните за българския пазар дигитални зони за експресно банкиране са пример за този тип услуга, те вече са разположени на почти 100 локации в цялата страна и дават възможност за реализиране на 90% от операциите, които могат да се извършат в банков клон. Клиентите ни ги предпочитат, като според последни данни 36% от потребителите банкират активно през дигиталните зони за експресно банкиране и 96% отново избират тях за следващото си банкиране. За максимално удобство на нашите клиенти вече предлагаме и възможността за видео консултация в банков клон. Пощенска банка първа сред банките в България предложи мобилно приложение за безконтактни плащания, като превърна смартфона в ПОС терминал. Дигиталната иновация от ново поколение Smart POS by Postbank, която е подходяща за микро и малки бизнеси, е фокусирана върху развитието на предприемаческата екосистема в страната, допълни Филип Попов. С всички тези иновации, които внедрихме само през последната година, както и със старта на нашия мобилен портфейл от последно поколение ONE Wallet, се стремим да отговаряме на новите потребности на нашите клиенти, за да им осигурим наистина перфектно преживяване, допълни Филип Попов. И подчерта, че за да се увеличи още повече употребата на дигиталните канали за банкиране, е нужно финансовите институции да инвестират в повишаване на финансовото образование.

 

Участниците в дискусията се обединиха около мнението, че мисията за повишаване на дигиталната грамотност е част от подобряването на финансовата култура, ето защо както банките, така и другите участници на пазара на финансови услуги инициират множество кампании в тази посока.

 

Седмото издание на #NEXT DIFI 2022, в който по традиция участват водещи финансови и икономически експерти, беше посветено на актуалните въпроси, свързани с дигиталните финансови инструменти, новите технологии, киберсигурността във финансовата сфера и съвременните предизвикателства във финансовия сектор. Все по-строгите регулаторни изисквания пред участниците на пазара, икономическите промени и перспективите за развитие през следващата година също бяха сред обсъжданите теми.

 
 

20221012_114711

 
 

20221012_115002

 
 

20221012_115857