Това лято Пощенска банка предоставя до 6% отстъпка при пазаруване с кредитна карта

FacebookTwitterLinkedInEmail

Клиентите използват кредитна карта най-вече при покупка на гориво, храни и напитки, електроуреди, дрехи и туристически услуги.

От тази седмица до 31 юли Пощенска банка предоставя на клиентите си по една допълнителна MyRewards бонус точка за всеки похарчен лев или общо до 6% отстъпка от стойността на покупките с кредитна карта.

Промоцията важи при пазаруване с карта American Express, Euroline American Express, Visa и Visa Electron в супермаркети и бензиностанции в България. Предложението е валидно и при плащане с кредитна карта на битови сметки онлайн през платформата за електронно банкиране e-postbank.bg. Анализите на банката показват, че клиентите използват кредитна карта най-вече при покупка на гориво, храни и напитки, електроуреди, дрехи и туристически услуги.

MyRewards e най-щедрата програма за лоялност в България, чрез която клиентите стандартно получават до 4% отстъпка от стойността на покупките си с кредитни карти. С настоящата промоция при пазаруване в супермаркети, бензиностанции и плащане на битови сметки онлайн, отстъпката се увеличава до 6%. Програма MyRewards цели да предоставя на клиентите ясна и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти. Колкото повече използват картата си за покупки, толкова по-голям процент от платените суми получават като парични награди, които могат да осребрят и да пазаруват отново в близо 10 000 търговски обекта в цялата страна, милиони в чужбина или в интернет.

Независимо от настоящата промоция, клиентите на Пощенска банка получават още между 1 и 3 допълнителни бонус точки за всеки похарчен лев по програмата MyRewards в партньорските обекти на банката – бензиностанции ЕКО, книжарници Orange, магазини Nike и Folli Follie, модна къща Andrews Fashion и софийския клон на световната верига за мебели и аксесоари за дома ИКЕА.

В края на март 2014 г. програмата за лоялност MyRewards на Пощенска банка бе обявена за най-добър банков продукт на 2013 г. след икономически анализ на пазара на банковите продукти в България, направен по време на ежегодния Card Payments Forum на b2b Media. От създаването й през март 2011 г. до сега, Пощенска банка е възнаградила с над 2,6 млн. лева своите лоялни картодържатели. За допълнителна информация: http://www.myrewards.bg.