С 60% са се увеличили потребителите на мобилното приложение m-Postbank през 2020 година

FacebookTwitterLinkedInEmail

“Дигиталните решения, без които не можем“ представя в епизод 7 на подкаста “Финанси на фокус“ началникът на отдел “Дигитално банкиране“ Борислав Диков.

 

Изминалата 2020 година отбелязва изключителна динамика в развитието на дигиталните канали на Пощенска банка, като цифрите сочат ръст от 50% на потребителите, които извършват трансакции в онлайн среда, съобщи началникът на отдел “Дигитално банкиране“ Борислав Диков във финалния епизод на втория сезон на подкаста “Финанси на фокус“. При клиентите на мобилното приложение m-Postbank ръстът е още по-голям – с 60% са се увеличили потребителите на мобилната апликация през 2020 година, стана ясно по време на разговора. Дистанционните канали категорично се налагат като предпочитан от клиентите вариант за банкиране, като особено видим е ръстът в сегмента на потребителското кредитиране.
 
Борислав Диков коментира, че развитието на онлайн каналите е ключов приоритет за Пощенска банка, в който тя инвестира още преди пандемията да ускори процесите в сектора. А резултатът от тези усилия донесе на банката и международно признание, след като в началото на годината тя бе удостоена с две престижни отличия от авторитетния конкурс World Finance Digital Banking Awards 2020 и спечели призовете за “Най-добра дигитална банка” и “Най-добро приложение за мобилно банкиране” за апликацията m-Postbank.
 
Като приоритетен проект за 2021 година Борислав Диков посочи развитието на дигиталните зони за експресно банкиране – уникална за пазара услуга, с която през 2020 година Пощенска банка създаде нови възможности за своите клиенти да извършват ежедневните си банкови операции лесно и удобно, без да посещават клон. Другата голяма иновация, която банката планира в услуга на своите клиенти, е пускането на мобилен портфейл, който безспорно ще бъде едно от най-модерните и удобни решения за управление на личните финанси и допълнение към цялата гама от дигитални възможности. Диков подчерта, че това ще бъде един отличаващ се за пазара продукт, който ще предложи сигурни безконтактни разплащания, бързи преводи към други потребители на портфейла и възможност за лесно управление на всички банкови карти от едно устройство. Според него тенденцията за дигитализацията на услугите ще се запази и през настоящата година, тъй като в тази посока ще продължат да се развиват и очакванията на потребителите.
 
Целият епизод на подкаста можете да чуете тук, както и в специално в специална обособена секция на сайта на bloombergtv.bg, както и на apple podcast, sound cloud, google podcast и Spotify.

 

PB_bloomberg_s2.ep7_30years-logo