Разнообразните дигитални канали за комуникация с потребителите са тема във втория епизод на подкаста “Финанси на фокус”

FacebookTwitterLinkedInEmail

Разнообразието при употребата на дигитални канали за ежедневна комуникация с потребителите представиха експерти от Пощенска банка във втория епизод на подкаста “Финанси на фокус”, който се излъчва в партньорство с Bloomberg TV. Повече от 95% от стандартните операции за банкиране могат да се осъществяват дистанционно от клиентите на финансовата институция, а онлайн банкирането се превръща във все по-желан от потребителите инструмент за управление на техните финанси. Клиентите на Пощенска банка могат да се възползват от възможностите за заявяване и усвояване на нов продукт без да е необходимо да посещават банков офис, а от скоро финансовата институция предлага напълно дистанционен процес за кандидатстване, издаване и получаване на дебитна или кредитна карта.
 
Лина Върбанова, Началник отдел CRM, Управление “Дигитално банкиране и CRM” и Борислав Диков, Началник секция “Развитие на дигиталните канали”, отдел “Дигитално банкиране” в Пощенска банка, разказаха за иновативните технологични нововъведения, които финансовата институция използва в комуникацията с потребителите. Сред тях са виртуалният съветник EVA Postbank – първото мобилно банково приложение у нас с функция “live chat”, опцията за онлайн видеоконсултация с експерт от банката и специално създадения собствен канал на банката във viber.
 
Как Пощенска банка непрекъснато развива дигиталните канали за комуникация с потребителите, а също и полезни съвети на тема киберсигурност може да чуете тук, както и в apple podcast, sound cloud, google podcast и Spotify.