6 октомври 2017 г.
За трета поредна година Пощенска банка е сред големите победители в конкурса за изключителни постижения в маркетинговите комуникации BAAwards’2017, организиран от Българската асоциация на рекламодателите. Ценната статуетка в категория “Нова услуга” за кампанията “Повече днес” бе връчена на банката по време на официална церемония, която се проведе късно снощи. За поредна година конкурсът отличи едни от най-силните брандове на пазара и техните комуникационни екипи.
“Щастливи сме, че отново сме носител на първа награда от този престижен конкурс, в една от най-оспорваните категории тази година. Успехът на кредитна програма “Повече днес” се дължи не само на смелия и иновативен подход в комуникацията й, но и на уникалното продуктово предложение, което е без аналог на пазара. Фокусирахме се основно върху ползата за потребителя и неговото преживяване. В рекламната кампания разказахме интересни, но в същото време разбираеми истории, поднесени с чувство за хумор. И постигнахме над 50% ръст в потребителското кредитиране спрямо година по-рано”, коментираха от Пощенска банка.
Кампанията е реализирана от управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” на Пощенска банка с помощта и на комуникационна агенция BBDO Group.
Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 43 компании в общо 8 категории.