Първо място за маркетингова ефективност и две награди ЕFFIE за Пощенска банка

FacebookTwitterLinkedInEmail

23 ноември 2017 г.

Пощенска банка получи златна и бронзова награда от десетото юбилейно издание на най-авторитетния конкурс за маркетингова ефективност − Effie България. Ценните статуетки в категория “Услуги” бяха връчени на банката и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group на официална церемония късно снощи. Финансовата институция бе обявена и за най-ефективен бранд според ЕFFIE Index България 2017. Тази година, когато ръстът на заявките е с 21% повече спрямо миналата година, бяха връчени само 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди, които носят изключително важно признание за притежателите си.

Отличената кампания със златно Effie е за едно от последните финансови решения на банката − кредитна програма “Повече днес”, с която клиентите могат да увеличат разполагаемия си доход с до 50%, а в определени случаи дори и повече. Бронзовото отличие е за иновативната кредитна карта Mastercard Cash, която дава възможност на потребителите да теглят пари в брой без лихва.

“За нас тези награди са изключително ценни, защото са за постигнати резултати − истинският измерител на успеха. Сбъднахме една своя мечта. Да се отличиш сред толкова много водещи компании и да спечелиш златно Effie, особено тази година, когато има само две златни награди, това е наистина голям успях и високо признание за положените усилия. Щастливи сме, че създадохме иновативни услуги, без аналог на пазара, които не останаха незабелязани, но най-важното − имат добавена стойност за клиентите. Вложихме цялото си сърце в тези проекти и успяхме да се отличим с интересни идея и нестандартен подход, като се фокусирахме основно върху ползата за потребителя. Благодарим на нашата комуникационна агенция BBDO Group, с която работим заедно вече десет години като един екип. Пожелаваме си догодина да се радваме на още по-големи успехи заедно”, коментира Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.

Успехът на кампаниите е съвместно дело на маркетинг и PR екипа на Пощенска банка, творческа агенция BBDO Group/ Graffiti BBDO, PR агенция Proximity Sofia/ BBDO Group, дигитална агенция FCB Sofia и Direct Media Kres.

От 2014 г. насам Пощенска банка многократно печели награди в различни категории от престижния конкурс, сред които две отличия за кампаниите на “Спестовен жилищен кредит” и едно за кампанията по случай 25-годишнината на банката.

Наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 49 страни на 6 континента. Като глобален символ на успешната маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават екипните отношения между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 г. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.