Първо място в категория “Ребрандинг на продукт– Най-добър маркетингов екип с продукта “Кредит за отличници” от BAAwards 2016

FacebookTwitterLinkedInEmail

BAAwards 2016 наградиха “Архитектите на промяната” в маркетинговите комуникации. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отличи едни от най-силните брандове на пазара – маркетолозите, които превръщат идеите си в устойчива реалност както за индустрията, така и за цялото общество. Ценната статуетка за първото място в категория “Ребрандинг на продукт” за кампанията “Кредит за отличници” получи екипът на Пощенска банка. В третото издание на конкурса бяха връчени 9 награди в 6 категории – Нов продукт, Нова услуга, Ребрандинг на продукт, Подновяване на продукт, Продуктова иновация и Активиране на марка. Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 36 проекта на 19 компании.