Предимствата на Premium банкирането с Пощенска банка разкриваме в епизод 4 на подкаста “Финанси на фокус“

FacebookTwitterLinkedInEmail

Какъв е профилът на Premium клиента, колко е важно дългосрочното планиране и какви са новите възможности, които Пощенска банка осигурява в Premium сегмента – това са част от темите, които дискутираха в епизод 4 на “Финанси на фокус“ началникът на управление “Продажби Индивидуални клиенти“ Николай Лазаров и водещият на подкаста Христо Николов.
 
Още в началото на разговора Николай Лазаров очерта профила на т.нар. Premium клиенти, като обясни, че обичайно в тази категория се разграничават два типа поведение – клиенти, които имат висок доход и искат да се възползват от по-високия си жизнен стандарт сега, без да отлагат момента, и клиенти, които правят по-дългосрочни планове за своето бъдеще, защото искат да гарантират финансовата си стабилност напред във времето.
 
Лазаров очерта няколко тенденции в обслужването на Premium клиентите, като посочи, че най-осезаемата сред тях е в отговор на желанието на клиентите да управляват финансите си дистанционно. Той подчерта, че в това отношение Пощенска банка е реагирала мигновено и е осигурила разнообразни онлайн канали, които предоставят възможност за отдалечен достъп до продуктите и услугите на банката. Той обясни, че още в началото на годината банката е създала специализирана call center линия, с гарантирано високо ниво на обслужване, без изчакване и с персонален подход от страна на Premium банкерите. Възможността за видео консултации е друга иновативна услуга, която банката успешно предоставя на своите Premium клиенти в отговор на очакванията, създадени в новата реалност. В същото време стана ясно, че банката инвестира в създаването на Premium центрове от ново поколение, където в перфектна хармония всички елементи от обслужването да работят за цялостното изживяване на клиентите, които ги посещават.
 
Анализирайки поведението на този високо профилен сегмент, Николай Лазаров подчерта, че това са хора, които са изключително информирани, знаят какво искат и имат ясна визия как да го постигнат, “което е изключително предизвикателно и изисква от банкерите да са винаги на 100% подготвени“. Според него при избора на банка и финансов партньор клиентите се водят преди всичко от качественото обслужване и възможността да се възползват от уникални продукти. Той съобщи, че за Premium клиентите на Пощенска банка предстоят много нови интересни предложения, като кредитна карта от най-висок клас, застраховка “Живот“ с инвестиционен характер, специални структурирани депозити и продукт, който ще даде възможност да се печели от движението в цената на златото.
 
Повече за тенденциите в обслужването на Premium клиенти и специалните предложения на банката може да чуете в специална обособена секция на сайта на bloombergtv.bg, както и на apple podcast, sound cloud, google podcast и Spotify.

 

PB_bloomberg_s2.e4