Иновативният лидер и модерен работодател с 30-годишно присъствие на българския пазар Пощенска банка участва в онлайн семинара IT Journey, организиран от СофтУни. Финансовата институция, която притежава силно международно ноу-хау, има над 3000 служители и повече от 200 офиса в цялата страна, предлага иновативни продукти и услуги на своите клиенти благодарение на модерните технологични решения, които постоянно имплементира в своята дейност. Ето защо банката предоставя атрактивни възможности за стаж и професионално развитие на младите ИТ специалисти, стана ясно по време на събитието.
Светлан Георгиев, Ръководител звено “Облачна ИТ инфраструктура“ в Пощенска банка, представи пред студентите отворените позиции в Управление ИТ, стажантската програма на банката и възможностите, които финансовата институция предоставя на младите таланти, избрали да се присъединят към екипа от ИТ специалисти. Сред темите, които вълнуваха аудиторията, бяха и как да подготвят предварително своите документи, портфолио и себе си за предстоящото интервю, за да направят най-доброто първо впечатление. Насоките за компактно, ясно и изчерпателно представяне, за ролята на технологиите и логическото мислене, които се изразяват в конструктивния подход към комплексните задачи по време на техническото интервю, за стойността на корпоративната култура и взаимоотношенията в екипа при избор на работодател бяха сред ценните съвети, които студентите получиха. Светлан Георгиев им разкри детайли за програмните езици, бази данни, операционните системи и облачни решения в Пощенска банка, като сподели за модерната ИТ архитектура, виртуализираните дейтацентрове, дигиталните продукти и транзакционни системи, които са имплементирани във финансовата институция.
Младите ИТ специалисти избират Пощенска банка за старт на своя професионален път поради атрактивното заплащане и много допълнителни социални придобивки, ясния кариерен път и план за обучения и развитие, приятелската среда и атмосфера, и не на последно място – богатството от вътрешни събития и тиймбилдинг активности, допълни Светлан Георгиев. Нещо повече – в Пощенска банка развитието на целогодишната стажантска програма е част от КСО политиката на институцията в продължение на повече от 14 години. Стажът е платен, провежда се с гъвкаво работно време от 4, 6 или 8 часа, съобразено с ангажиментите на студентите, а продължителността му е от 1 до 3 месеца с опция за удължаване до 6 месеца. Индивидуалният план за развитие е сред предимствата на програмата, както и това, че всеки стажант има ментор, експерт от банката, който го въвежда в спецификите на конкретните позиции и го подкрепя активно в целия процес на придобиване на опит чрез участието в реални и текущи бизнес проекти. Стажантите в Пощенска банка разполагат още с ексклузивен достъп до иновативни платформи за обучение и сертифициране, както и възможност за участие в мастър класове. Успешно завършилите получават сертификат за преминат стаж, кариерно консултиране за професионално развитие и могат да бъдат поканени да продължат професионалната си реализация в банката както в сферата на програмирането, така и в звената за развитие на ИТ инфраструктурата.
Участието на Пощенска банка в онлайн семинара IT Journey, организиран от кариерния център на СофтУни, е в рамките на дългосрочното стратегическо сътрудничество между двете институции в помощ на образованието и за подпомагане на професионалния старт на младите IT специалисти. Партньорството е дългосрочна социално отговорна инициатива, с която финансовата институция не само предоставя възможност за придобиване на ценен практически трудов опит, но и инвестира в развитието на младите таланти на пазара на труда.