Финансовата институция спечели категорично в категориите “Excellence in Teamwork” и “Employer Branding Idea”
Две златни отличия спечели Пощенска банка в Годишните награди Employer Branding Awards 2022, организирани за пети път у нас от b2b Media. Банката спечели първо място в категорията “Excellence in Teamwork“, която се връчва за първи път и отличава иновативните решения в изграждането на успешен и мотивиран екип. Златното отличие в категория “Employer Branding Idea“ също беше присъдено на Пощенска банка и донесе на финансовата институция поредното признание за стратегическия й подход в ангажирането на служителите, като част от утвърждаването на работодателския бранд.
Двете награди превърнаха Пощенска банка в един от големите победители на церемонията по връчването на Годишните награди Employer Branding Awards 2022 и отличиха усилията й за изграждането на имиджа и популярността на работодателската марка, управление на таланти и устойчивите инвестиции в екипа. Финансовата институция спечели в конкуренция с над 100 компании в две от най-оспорваните категории.
“Изключително сме щастливи, че нашата банка отново се отличи като топ работодател, модерен лидер на пазара с иновативен подход и смела визия, развиващ корпоративната ни култура вече 30 години. Двете златни награди за пореден път доказват, че Пощенска банка е еталон и иноватор, защото сме мотивирани, водени от нашия иновативен дух и желание да постигнем удовлетвореност на клиентите“, коментираха от Пощенска банка.
Годишните призове на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. В тези престижна надпревара Пощенска банка три пъти е печелила отличието “Employer of the Year“.