21 май 2016 г.
Пощенска банка получи четири награди от престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността “PR Приз 2016”. Отличията бяха връчени на финансовата институция и нейната комуникационна агенция BBDO Group по време на официална церемония в столичния хотел “Хилтън” вчера вечерта. Наградите са за кампанията “На крилете на успеха”, реализирана изцяло от вътрешния PR отдел на банката, зелената инициатива “Хвъркати градски типове” и най-новия проект на банката за финансова грамотност “Финанси по ноти”.
“Благодаря на всички, с които заедно се опитваме да променяме всеки ден, всяка година, и не само за награда, градската среда. Инвестициите на Пощенска банка в зелени комуникации и в устойчиво развитие са на ежедневна база и ще продължаваме да ги правим и занапред. Благодаря на нашата комуникационна агенция BBDO Group, която вече сме приели за част дори от нашия вътрешен ПР екип и с която заедно реализираме проекти с голяма добавена стойност за обществото”, сподели Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка, която получи отличията от името на институцията.
“На крилете на успеха” бе удостоен с награда в категорията “ПР проект за вътрешни комуникации”. Целта на програмата, която се обръща към всички вътрешни публики – служителите, управители на клонове в цялата страна, мениджъри на средно и високо ниво, е всеки член на екипа да се чувства значим и мотивиран да постига заложените бизнес цели. Това е поредното признание за кампанията, която само преди месец беше отличена с награда за успешни комуникации от BAPRA Bright Awards.
Специалният приз за устойчиво развитие на сп. “Мениджър” бе връчен на Пощенска банка за зелената инициатива “Хвъркати градски типове”, която се стреми да провокира по атрактивен начин вниманието на хората и да промени дългосрочно техните нагласи за опазването на птиците и естествените им местообитания. Кампанията бе отличена и в категорията “Зелени комуникации и градска среда”.
Пощенска банка спечели и още една престижна награда в категория “Онлайн комуникации” с най-новата си кампания за финансова грамотност “Финанси по ноти”, с която помага на младите хора да подобрят управлението на личните си финанси.
Професионалното жури имаше нелеката задачата тази година да оцени 69 кампании в 12 конкурсни категории – това е и най-големият брой участници в 20 годишната история на конкурса. През тази година се запазва тенденцията най-оспорвано да е състезанието в категорията “CSR проект – бизнес сектор” с десет проекта, след това се нарежда категорията ”Специално събитие” с девет проекта и специалната конкурсна категория “PR на студентски проект” с осем проекта.