Пощенска банка с финансови мерки и предложения за своите клиенти

FacebookTwitterLinkedInEmail

Уважаеми клиенти,
 
Като отчитаме динамичната ситуация, в която се намираме, ние в Пощенска банка възприемаме като своя отговорност предприемането на мерки, с които да ви предоставим възможности за максимално обезпечаване на вашето финансово спокойствие.
 
За вас, нашите настоящи и бъдещи клиенти, разполагаме със  серия от финансови решения и облекчения спрямо вашите нужди:
 
Възможност за гъвкаво погасяване на жилищен кредит с опция “Флекси”.  Тя ви дава възможност да пропускате една месечна вноска годишно, както и да адаптирате размера на месечните си задължения спрямо потребностите, като намалявате своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, както и да увеличавате вноската до 200% за същия период. За да отговори на актуалната ситуация, банката ви предоставя възможност да разполагате с този финансов инструмент безплатно, без такса за активиране;
 
– Единствено Пощенска банка предлага в България жилищен кредит с фиксиран лихвен процент за срок до 30 години. С новия “Супер жилищен кредит” имате възможност да гарантирате размера на вноската си без промяна от първия до последния ден на кредита;
 
– Клиентите – физически лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на своите задължения по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други. Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на официалния сайт на банката, с обаждане до нашия Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 18 555 (кратък номер *7224) или чрез електронна поща на klienti@postbank.bg. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално, с максимална грижа за вашите финансови планове и в изпълнение на мисията ни да бъдем доверен финансов партньор на нашите клиенти;
 
– Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски само с едно обаждане по телефона на *7224;
 
– На всички наши настоящи и потенциални клиенти напомняме, че Пощенска банка предоставя уникалната за пазара услуга експресно издаване на дебитна карта, която може да бъде заявена и получена до 15 минути в 10 (десет) от клоновете ни в най-големите градове на страната (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора, Добрич и Благоевград);
 
– Всички наши настоящи клиенти с разплащателни и спестовни сметки имат възможност да заявят своята нова дебитна карта изцяло онлайн, а всички наши настоящи и потенциални клиенти могат да подадат заявление за нова кредитна карта онлайн, със специална оферта без такса за издаване и без лихва за първите 6 месеца, и без годишна такса за първата година;
 
– Всеки от нашите клиенти има възможност да увеличи лимита на своята кредитна карта. Банката ще предоставя услугата след индивидуално разглеждане на всеки отделен случай;
 
– Клиентите ни, които получават трудовите си възнаграждения по сметка в банката, имат възможност да заявят предварително одобрен експресен овърдрафт в размер до една месечна заплата. Клиентите, които ползват сметка за заплата СуперСметк@ могат да заявят овърдрафт с 0% лихва през първите три месеца от договора за кредит.
 
Като една от банките с най-добре развити дигитални канали, ние ви предоставяме постоянна възможност за онлайн консултации, свързани с всички наши продукти и услуги. Можете да се възползвате от разнообразните варианти за връзка с нашите експерти – освен специалистите, които могат да ви съветват на кратък номер * 7224, на ваше разположение е мобилното ни приложение EVA Postbank с възможност за чат в реално време и опцията за видео консултации чрез Skype.
 
При въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
 
С уважение,
 
Екипът на Пощенска банка