Пощенска банка с три отличия от националния конкурс “Най-зелените компании в България”

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
За 13-та година класацията на b2b Media отличи “Най-зелените компании в България”. Наградите се присъждат всяка година на компании, които постигат промени в своите екологични показатели, развиват бизнеса си по отговорен за природата начин и реализират устойчиви корпоративни стратегии. Компаниите, които се включиха в тазгодишното издание надвишаваха 900.

Събитието е за компаниите, които през 2022-2023, дори в условията на бизнес предизвикателства и всевъзможни затруднения, имат зелени кампании, инициативи, инвестиции или устойчиво развитие и самоинициират действия и каузи за по-здравословна среда.
 
Пощенска банка спечели златно отличие в категория ” Зелен проект”. Банката получи наградата за своя проект “Зелена класна стая”, който е част от активната й социално отговорна политика и се реализира съвместно с Mastercard България. Класната стая е креативно пространство за учене и празненства, което дава възможност за иновативен образователен подход, както и за забавление на различни групи деца, които посещават редовно планината. Целта на проекта е не само да облагороди средата, като създаде място за специално преживяване чрез учене в природата, но и да насърчи изграждането на зелено самосъзнание и чрез добрия пример да мотивира възможно най-много хора да полагат осъзнати действия за опазване на природата.
 
Отново с приз за първо място Пощенска банка бе отличена от журито на конкурса в една от най-оспорваните категории – “Зелена образователна инициатива”. Наградата на финансовата институция потвърждава многобройните изследвания, които показват, че екологичното образование може да има положително въздействие върху нагласите, знанията и поведението на децата към околната среда. Според проучване, проведено от Фондацията за екологично образование, децата, които участват в дейности на открито, са по-склонни да се чувстват свързани с природата, да се вълнуват от начините за благоприятно въздействие върху околната среда и да предприемат конкретни действия в тази посока.
 
В категория “Лидер в зелените инициативи“ банката спечели трета награда, която резонно кореспондира с ролята й да бъде Банка за зелени идеи, за която устойчивото бизнес развитие е в основата на дългосрочна стратегическа визия.