Пощенска банка с три отличия от Годишните награди на b2b Media 2023

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка бе отличена с три награди от деветото издание на Годишните награди на b2b Media 2023. Отличията бяха завоювани в конкуренцията на много силни проекти.
 
Първото златно отличие банката получи в категория “Кампания за community branding“ за проекта “Дигиталното лице на Пощенска банка“ – иновативна кампания, която изгради събирателен образ, в който са съчетани чертите на служителите на банката. Изграждането на образа се получава с помощта на специална технология, която съчетава лицата на служителите. Проектът демонстрира органичната връзка на Пощенска банка с иновациите и креативността, ангажимента към работата в екип и способността да мислим извън рамките, което доведе до впечатляващ резултат.
 
Журито на конкурса присъди втората златна награда за банката в категория “Иновативна кампания в социалните медии“ за дигиталната платформа “Вселена от възможности“ – място за набиране на проекти със социална насоченост и устойчивост в сферата на образованието, зелените проекти и дигитални иновации. Програмата, която бе създадена по повод 30-годишнината на Пощенска банка, предизвика широк обществен интерес и през 2022 г. получи своето второ издание.
 
В категория “Зелена инициатива“ финансовата институция беше отличена с второто място за проекта си “Зелена класна стая“, прераснал в успешна и устойчива зелена инициатива, реализирана в партньорство с Mastercard България и Дирекцията на природен парк “Витоша“. “Зелена класна стая“ е дългосрочна инициатива за въвеждане на алтернативни подходи на обучение чрез преживяване сред природата. Нейното създаване цели да надгради възможностите за провеждане на детски образователни инициативи на достъпно и любимо място, в близост до столицата, сред благодатната природа на парк “Витоша“.
 
В престижния конкурс компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със свои постижения, продукти и кампании, в които демонстрираха иновативност, стратегии и грижа за служителите в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства.
Утвърдено жури от професионалисти в различни сфери определи победителите. Сред водещите критерии бяха устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.