Пощенска банка с три златни награди от конкурса b2b Media Awards 2022

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

Пощенска банка бе отличена с три златни награди от осмото издание на конкурса b2b Media Awards 2022. Отличията бяха завоювани в конкуренцията на силни проекти и само няколко дни след като Пощенска банка беше обявена за “Банка на годината“.

 

В категория “Зелена инициатива“ финансовата институция беше отличена за проекта си “Зелена класна стая“, прераснал в успешна и устойчива зелена инициатива, реализирана в партньорство с MasterCard България и Дирекцията на природен парк “Витоша“. “Зелена класна стая“ е дългосрочна инициатива за въвеждане на алтернативни подходи на обучение чрез преживяване сред природата. Нейното създаване цели да надгради възможностите за провеждане на детски образователни инициативи на достъпно и любимо място, в близост до столицата, сред благодатната природа на парк “Витоша“.

 

Журито на конкурса присъди втората златна награда за банката в категория “Иновативна кампания в социалните медии“ за дигиталната платформа “Вселена от възможности“ – място за набиране на проекти със социална насоченост и устойчивост в сферата на образованието, зелените проекти и дигитални иновации. Програмата, която бе създадена по повод 30-годишнината на Пощенска банка, предизвика широк обществен интерес и през 2022 г. получи своето второ издание.

 

Пощенска банка спечели третата златна награда от конкурса в категорията “Кампания с кауза“ за кампанията “Силата е в нашите ръце“, реализирана съвместно с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19. Финансовата институция е една от банките с най-активна политика за КСО и дългосрочни действия в полза на обществото, а тази инициатива направи клиентите солидарни с каузата, като даряват, докато правят ежедневните си покупки.

 

Конкурсът отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на резултати, в ситуациите на бързо променяща се и винаги предизвикателна бизнес среда.