Пощенска банка с поредно признание от “PR Приз”

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка бе отличена за втора поредна година в престижния конкурс за постижения в сферата на комуникациите “PR Приз 2013”. Финансовата институция спечели второ място в категория “Проект за корпоративна социална отговорност – бизнес сектор” за реализирането в България на международния проект The NO Project в подкрепа на борбата с трафика на хора.

В тазгодишното седмо издание на наградите “PR Приз” 54 комуникационни кампании и проекти се състезаваха в надпреварата за отличия в 13 категории. Наградите бяха връчени на специална церемония в Гранд Хотел София. По традиция конкурсът “PR Приз” бе организиран от Българско дружество за връзки с обществеността. Победителите бяха избрани от авторитетно международно жури.

“Признанието е много специално, тъй като най-оспорваната битка беше именно в категориите, отличаващи социално отговорни кампании, а за Пощенска банка социалната отговорност не е кампанийно действие, а част ДНК-то на компанията. Въпреки всички трудности, през които обществото минава през последните години, ние не спираме да връщаме на обществото, в което работим. Проектът NO Project e посветен на един сериозен, но подценен проблем  – трафика на хора. И през тази година планираме реализацията на много сериозна серия от активности по проекта, с които ще засилим многократно информираността в национален мащаб. Най-страшното е, че буквално всяко човешко тяло си има цена – за това наричаме трафика на хора модерното робство. И дори само един човешки живот да успеем да спасим, усилията си заслужават”, сподели Илияна Захариева, началник отдел “Корпоративни комуникации” в Пощенска банка, която получи наградите от името на институцията.

Последните години Пощенска банка успя да се докаже като стабилна, ефективна и модерна институция, максимално открита и прозрачна по отношение на въздействието си върху околната среда, икономиката и обществото като цяло. През месец март проектът The NO Project получи признание в категория “Събитие на публиката 2012″ на второто издание на конкурса за най-добри организатори на събития Eventex Awards, което е поредното доказателство за постигнатия ефект сред широката общественост.