Инициативата посветена на борбата с трафик на хора, получи награда на публиката в конкурса Eventex Awards
Само за седмица, Пощенска банка получи второ поред отличие за проекта си посветен на борбата срещу трафика на хора Play 4 Change (Играй за промяната). Инициативата бе класирана на второ място в категория “Награда на публиката” в третото издание на престижния конкурс за събитие на годината Eventex Awards. Банката реализира кампанията през 2013 г. съвместно с Националната комисия за борба с трафик на хора, Столична, Варненска и Бургаска общини и студенти от Нов български университет.
В тазгодишното издание на Eventex Awards за отличия в 11 категории се състезаваха голям брой компании и неправителствени организации, оценявани от престижно жури от организатори на събития, маркетинг и PR специалисти и журналисти. Наградите бяха връчени на специална церемония в Rainbow Plaza в София.
Сред основните цели на проекта Play 4 Change са да повиши информираността в обществото по проблема с трафика на хора и да промени съществуващите поведенчески модели спрямо престъпната практика. Проектът ангажира много млади хора, които отстояваха своята позиция чрез средствата на изкуството. Голямата публичност на кампанията спомогна за повишаване на информираността на хиляди граждани, което намалява риска да станат жертви на трафик на хора. Play 4 Change регистрира висока посещаемост на събитията и получи сериозно медийно отразяване. Вдъхновени от кампанията спонтанно бяха реализирани редица спортни състезания и арт проекти. Посланието на кампанията за нуждата от говорене по темата бе чуто. Свидетелство за това е и категорията, в която получаваме отличие – наградата на публиката се присъжда благодарение на многобройните хора подкрепили проекта в онлайн гласуването.
Изказваме специална благодарност и към всички колеги, които се включиха в гласуването.
Миналата седмица, проектът Play 4 Change получи награда и от Български форум на бизнес лидерите.