Пощенска банка получи специалната награда на журито в двадесет и второто издание на конкурса за най-добри постижения в областта на връзките с обществеността в България, PR Приз 2022. Социално отговорната кампания на Пощенска банка “Силата е в нашите ръце“, реализирана съвместно с Visa България в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19, бе оценена като емблематичен пример за комуникационния пазар с посланието си за устойчивост, взаимодействие и активен социален ангажимент.
Със сребърно отличие в категория “Кампания за устойчиво развитие / корпоративна социална отговорност“ Пощенска банка беше наградена за инициативата “Зелена класна стая”, която е част от активната й социално отговорна политика и се реализира съвместно с Mastercard България. Тя обогатява серията от екологични проекти, които финансовата институция осъществява съвместно с Дирекцията на Природен парк “Витоша“ през последните няколко години. Опазването на околната среда и развитието на зелено съзнание е приоритет в корпоративната култура на финансовата институция, а също и двигател за множество различни инициативи.
Пощенска банка беше удостоена с още една сребърна награда за иновативната дигитална онлайн програма в подкрепа на социалното предприемачество “Вселена от възможности“ в категория “Най-добро използване на социалните мрежи“. Мащабната социално отговорна инициатива, която банката реализира по случай своя 30-годишен юбилей, надгражда активните действия на финансовата институция в сферите на образованието, опазването на околната среда и популяризира иновациите в съвременното общество.
Тази година журито от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации имаше нелеката задача да оцени 78 проекта в общо 14 конкурсни категории, всеки от които по традиция беше представен публично, за да се гарантира прозрачността на избора. Конкурсът PR Приз 2022, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността, се проведе под мотото “Силата на думите – думите на силата“.