Пощенска банка с иновативна услуга за консултация и кандидатстване за жилищен кредит изцяло онлайн

FacebookTwitterLinkedInEmail

През мобилното приложение EVA Postbank клиентите ще получат цялата информация, от която имат нужда, без да посещават офис на банката.
 
10 юни 2020 г.
 
В отговор на нарастващия интерес на потребителите към ползване на дигитални банкови услуги Пощенска банка предоставя на своите клиенти нова и удобна възможност за онлайн консултация за жилищен кредит чрез мобилното приложение EVA Postbank. Иновативната услуга улеснява максимално достъпа до информация за жилищно кредитиране, както и процедурата за кандидатстване. Благодарение на EVA Postbank клиентите ще получат персонална консултация, ще се запознаят с основните стъпки в процеса на покупка и финансиране на нов дом, както и с документите, необходими за кандидатстване за жилищен кредит. EVA Postbank ще им предостави всички тези ценни съвети и информация напълно дистанционно, без да се налага посещение в офис на банката. Добавянето на нови функционалности в мобилното приложение е част от стратегията на Пощенска банка за цялостна дигитализация на процесите и стремежа ѝ да общува с клиентите си по най-удобния за тях начин.
 
“Рязката промяна в начина, по който хората живеят, работят и използват различни услуги през последните месеци, доведе и до промени в очакванията им, свързани конкретно с банковите продукти, от които имат нужда. Фокусът се измести от традиционните услуги в банковите клонове към услугите в дигитална среда. Когато говорим за жилищно кредитиране, доскоро клиентите предпочитаха посещението на място в нашите офиси, за да получат лична консултация от експерт, който да им помогне да изберат най-добрия за тях продукт и да ги въведе в цялостния процес на кредитиране. В новата ситуация клиентите, които се интересуват от финансиране за своя дом, промениха нагласите си и вече очакват тези услуги да се случват изцяло дистанционно. Със специалната секция “Ново начало в нов дом” през мобилното ни приложение EVA Postbank ние създадохме тази възможност за всички тях”, коментират от Пощенска банка.
 
EVA Postbank е иновативен комуникационен канал, който осигурява 24/7 достъп на клиентите до ценна информация, свързана с процеса на покупка и финансиране на недвижим имот, необходимата документация за жилищен кредит, а също така им дава възможност за връзка с експерт на банката в реално време чрез функцията “live chat”. В допълнение, директно през апликацията, клиентите ще могат да стартират процес по кандидатстване за жилищен кредит, както и да получат предварително становище по искането си за финансиране. Услугата е напълно безплатна, като единственото, което е необходимо, е потребителите да свалят приложението ЕVA Postbank на мобилния си телефон.
 
Уникалната апликация е изключително полезна както за настоящи, така и за бъдещи клиенти на Пощенска банка, на които им предстои покупка на жилище. В приложението те могат да намерят и допълнителна информация за други продукти и услуги на банката, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиентът изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта и много други. Виртуалният съветник, който живее в телефона на клиента, може да съдейства с отговори и за локацията на най-близките офиси и банкомати.
 
Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.
 
Повече информация за голямото разнообразие от продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка можете да научите на сайта www.postbank.bg, в специализираните центрове и офисите на банката, на среща с мобилен банков експерт или по телефон на кратък номер *7224.