През мобилното приложение EVA Postbank клиентите ще получат цялата информация, от която имат нужда, без да посещават офис на банката.
10 юни 2020 г.
В отговор на нарастващия интерес на потребителите към ползване на дигитални банкови услуги Пощенска банка предоставя на своите клиенти нова и удобна възможност за онлайн консултация за жилищен кредит чрез мобилното приложение EVA Postbank. Иновативната услуга улеснява максимално достъпа до информация за жилищно кредитиране, както и процедурата за кандидатстване. Благодарение на EVA Postbank клиентите ще получат персонална консултация, ще се запознаят с основните стъпки в процеса на покупка и финансиране на нов дом, както и с документите, необходими за кандидатстване за жилищен кредит. EVA Postbank ще им предостави всички тези ценни съвети и информация напълно дистанционно, без да се налага посещение в офис на банката. Добавянето на нови функционалности в мобилното приложение е част от стратегията на Пощенска банка за цялостна дигитализация на процесите и стремежа ѝ да общува с клиентите си по най-удобния за тях начин.
“Рязката промяна в начина, по който хората живеят, работят и използват различни услуги през последните месеци, доведе и до промени в очакванията им, свързани конкретно с банковите продукти, от които имат нужда. Фокусът се измести от традиционните услуги в банковите клонове към услугите в дигитална среда. Когато говорим за жилищно кредитиране, доскоро клиентите предпочитаха посещението на място в нашите офиси, за да получат лична консултация от експерт, който да им помогне да изберат най-добрия за тях продукт и да ги въведе в цялостния процес на кредитиране. В новата ситуация клиентите, които се интересуват от финансиране за своя дом, промениха нагласите си и вече очакват тези услуги да се случват изцяло дистанционно. Със специалната секция “Ново начало в нов дом” през мобилното ни приложение EVA Postbank ние създадохме тази възможност за всички тях”, коментират от Пощенска банка.
EVA Postbank е иновативен комуникационен канал, който осигурява 24/7 достъп на клиентите до ценна информация, свързана с процеса на покупка и финансиране на недвижим имот, необходимата документация за жилищен кредит, а също така им дава възможност за връзка с експерт на банката в реално време чрез функцията “live chat”. В допълнение, директно през апликацията, клиентите ще могат да стартират процес по кандидатстване за жилищен кредит, както и да получат предварително становище по искането си за финансиране. Услугата е напълно безплатна, като единственото, което е необходимо, е потребителите да свалят приложението ЕVA Postbank на мобилния си телефон.
Уникалната апликация е изключително полезна както за настоящи, така и за бъдещи клиенти на Пощенска банка, на които им предстои покупка на жилище. В приложението те могат да намерят и допълнителна информация за други продукти и услуги на банката, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиентът изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта и много други. Виртуалният съветник, който живее в телефона на клиента, може да съдейства с отговори и за локацията на най-близките офиси и банкомати.
Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.
Повече информация за голямото разнообразие от продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка можете да научите на сайта www.postbank.bg, в специализираните центрове и офисите на банката, на среща с мобилен банков експерт или по телефон на кратък номер *7224.