Пощенска банка с две първи награди от конкурса b2b Media Annual Awards 2019

FacebookTwitterLinkedInEmail

Две първи награди спечели Пощенска банка от петото издание на конкурса b2b Media Annual Awards 2019. По време на събитието бяха отличени най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

За стартиралото през 2018 г. стратегическо дългосрочно сътрудничество с образователната институция СофтУни банката беше отличена с първо място в категорията “Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“. Началникът на Управление “Корпоративни комуникации и маркетинг“ в Пощенска банка Силвия Костова получи призовете и подчерта, че образованието е оптималният начин за развитие на потенциала на хората и икономиката и затова образователните инициативи са в основата на корпоративната социална отговорност на банката.

В категория “Иновативна компания на годината“ също с първо място беше оценена цялостната стратегия на Пощенска банка за дигитална трансформация, която включва множество различни активности и проекти – на продуктово ниво, на ниво оптимизация на вътрешни за банката процеси и на ниво промяна на мисленето на служителите.

Съставеното от професионалисти жури даде своите оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на продуктите, и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

pb_fb-post

_mg_5835(1)

_mg_9280