Две първи награди спечели Пощенска банка от петото издание на конкурса b2b Media Annual Awards 2019. По време на събитието бяха отличени най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.
За стартиралото през 2018 г. стратегическо дългосрочно сътрудничество с образователната институция СофтУни банката беше отличена с първо място в категорията “Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“. Началникът на Управление “Корпоративни комуникации и маркетинг“ в Пощенска банка Силвия Костова получи призовете и подчерта, че образованието е оптималният начин за развитие на потенциала на хората и икономиката и затова образователните инициативи са в основата на корпоративната социална отговорност на банката.
В категория “Иновативна компания на годината“ също с първо място беше оценена цялостната стратегия на Пощенска банка за дигитална трансформация, която включва множество различни активности и проекти – на продуктово ниво, на ниво оптимизация на вътрешни за банката процеси и на ниво промяна на мисленето на служителите.
Съставеното от професионалисти жури даде своите оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на продуктите, и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.