Пощенска банка с две отличия от седмото издание на конкурса b2b Media Annual Awards 2021

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

Пощенска банка беше отличена с две награди от седмото издание на конкурса b2b Media Annual Awards 2021.

 

В категория “Инвестиция за устойчиво развитие / Зелена инициатива“ златният приз беше присъден на финансовата институция за многопластовата политика на CSR, която включва редица значими проекти в областта на образованието, опазването на околната среда, спорта и корпоративното дарителство. Едно от основните направления в нея са зелените инициативи, защото грижата за природата има специално място във философията на Пощенска банка, а сред водещите й цели е да насърчава със своя пример отговорното поведение сред служителите си и сред обществото.

 

В категория “Мобилна иновация“ Пощенска банка получи сребърна награда за мобилното приложение Digital Office за бърза и лесна вътрешна комуникация със своите служители, което добави към портфолиото си от дигитални решения. Благодарение на апликацията те могат за секунди да се запознаят с всички новини, събития, специални оферти.

 

В седмото издание на конкурса най-добрите и устойчиви на трудности компании демонстрираха находчиви програми, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства.

 

Утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите компетентни оценки по критерии като устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

 

 

PB_B2b-Awards-2021_SM_1080x1080