Пощенска банка със златно отличие от BAPRA Bright Awards 2024

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка спечели първа награда в престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2024, организиран от Българската асоциация на PR агенциите. Заслуженото отличие за комуникационния екип на финансовата институция беше завоювано в една от най-оспорваните категории “Вътрешни комуникации”. Международно жури присъди приза за иновативната кампания озаглавена “Златният отбор на Пощенска банка”, която екипът на банката реализира в успешно сътрудничество с агенция Proximity Sofia, част от BBDO Group.

Кампанията, която получи най-високото признание на водещите експерти в бранша, имаше в основата си реализацията на годишната среща „Клонова мрежа“ – най-значимото вътрешно събитие за Пощенска банка, което събра над 400 мениджъри и експерти от цялата страна.

Това вдъхновяващо събитие не само укрепи корпоративната култура и екипния дух, но и повиши разбирането на стратегическите цели, като подобри имиджа както на корпоративната, така и на работодателската марка на Пощенска банка, превръщайки годишната среща „Клонова мрежа“ в огромен успех.

Първата награда от BAPRA Bright Awards 2024 в най-висока степен отразява корпоративната култура на Пощенска банка, базирана на екипността и неутолимата жажда за успехи.

Тази година в конкурса BAPRA Bright Awards се състезаваха 138 заявки в 17 категории, подадени от 18 компании и агенции, като това постижение продължи устойчивия ръст от последните години. Авторитетният конкурс за комуникационни постижения, оценявани изцяло от международно жури, показа стабилното развитие на ПР индустрията и развитието на комуникациите в страната ни.