Пощенска банка със златно отличие за “Вътрешен комуникационен отдел на годината” от PR Приз 2021

FacebookTwitterLinkedInEmail

17 юни 2021 г.
 

Пощенска банка спечели три награди от двадесет и първото издание на конкурса за най-добри постижения в областта на връзките с обществеността в България, PR Приз 2021. Това е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите като презентации, за да се гарантира прозрачността на избора.
 

Пощенска банка получи първа награда в оспорваната специална категория “Вътрешен комуникационен отдел на годината”, където спечели отличието за реализирани множество значими проекти в областта на образованието, опазването на околната среда, спорта и корпоративното дарителство.
 

Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” прие отличието и посочи, че наградите не биха били възможни без ефективната екипна работа и демонстриран висок професионализъм от всички служители на Пощенска банка. Тя изказа благодарност на членовете на журито за отличното справяне в избора на призьори.
 

Със сребърна награда журито на престижния конкурс отличи Пощенска банка в категорията “Комуникации на екопроекти” за проекта “Зелени истории на открито”. Инициативата на Пощенска банка за обновяване на еко пътека в Природен парк “Витоша”, която беше развита в две издания –през лятото на 2019 г. и през есента на 2020 г., e част от цялостната вътрешна програма “Зелени заедно с Пощенска банка”. Целта ѝ е да насърчава със своя пример грижата за природата, отговорното поведение сред служителите ѝ и сред обществото.
 

Пощенска банка спечели трета награда в категория “Комуникационен проект за продукт или услуга” за проекта “Всички сме свързани” от ПР Приз 2021, с кампания за потребителски кредит с овърдрафт, който е със стратегическа важност в развитието на портфолиото от потребителски кредити на банката.
 

Над 30 компании и агенции представиха 84 проекта, проекти, осъществени в условията на здравна и икономическа криза, с които се състезаваха в 17 категории за отличията на най-стария конкурс за постижения в сферата на комуникациите. Подадените пред БДВО проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации.

 

DSC_8452

 

6

 

PB-prise-700x525