Пощенска банка стартира най-новата си услуга – онлайн видео консултации за жилищно финансиране

FacebookTwitterLinkedInEmail

51.2% от българите използват интернет, като 72% от тях са активни потребители на платформи за обмен на видео съдържание.

Пощенска банка е сред първите банки в страната, които предлагат онлайн видео консултации за жилищно финансиране. За да осигури максимално удобство на клиентите с натоварено ежедневие, финансовата институция обогати набора от модерни и иновативни продукти и услуги с допълнителен канал за безплатна консултация за кредити – директна видео връзка през интернет. Тази иновативна услуга е разработена, специално за да отговори на все по-нарастващото търсене и потребление в сферата на онлайн услугите. Предназначена е за хората, които биха искали да получат професионална индивидуална консултация за жилищно финансиране, без да губят ценно време в трафика на големите градове. Ще се осъществява през Skype, като е напълно безплатна и достъпна от лаптоп, таблет или смартфон от всяка точка на света. Финансовата институция става първата банка у нас, която предлага подобен тип видео консултиране за жилищен кредит.

“Въвеждането на онлайн видео консултации е поредният етап от стратегията на Пощенска банка за предлагане на иновативни решения в сферата на жилищното финансиране. Всяко нововъведение, което разработваме, е резултат от задълбочено проучване на потребностите на нашите клиенти. Защото за нас е важно не само да предлагаме атрактивни продукти, но и да ги надградим с услуги, които са модерни, полезни и най-вече съобразени с очакванията на клиентите. Чрез новия онлайн видео канал ще предоставяме високо професионални консултации по всички въпроси, свързани с жилищно и ипотечното кредитиране. Голямото предимство за нашите клиенти е лесният достъп до услугата и то в удобно за тях време и място. Огромна част от активното население е онлайн и предпочита да се информира от мрежата. Тези хора вече няма да бъде нужно да посещават клон, за да получат експертен съвет или съдействие за жилищно финансиране”, коментира Румен Радушев, началник управление “Жилищно кредитиране” в Пощенска банка.

Статистиката показва, че все по-голям брой домакинства у нас имат достъп до глобалната мрежа, като всеки втори българин е активен онлайн. Профилът на масовите интернет потребители у нас очертава поравно мъже и жени в трудоспособна възраст, с висше образование, живеещи в големия град. Именно това са хората, които най-често се интересуват от закупуването на имот чрез жилищен кредит. Затова считаме, че в модерните времена, в които живеем, новият онлайн канал за консултация, предлаган от Пощенска банка, е улеснението, което клиентите отдавна очакват.

За реализиране на видео консултациите за жилищно кредитиране е създаден специален Skype профил. По време на видео връзката с Пощенска банка клиентите ще имат комфорта в реално време да водят разговор със специализиран експерт “Жилищно кредитиране”, да му зададат своите въпроси, дори да разгледат на екран необходимите документи. Също така те ще могат да получат по електронен път своята оферта за нов кредит, примерен погасителен план, преддоговорна информация и други материали. Подробна информация за новата услуга, както и форма за заявка на видео консултация, са налични в раздела за жилищно кредитиране на www.postbank.bg.

След консултацията потребителите могат лесно да продължат и към следващия етап – безплатно онлайн кандидатстване за жилищен кредит. Благодарение на удобната форма за апликация на https://apply.postbank.bg/Loan/Apply.aspx#, подаването на заявление е само в 3 лесни стъпки и не изисква предварително предоставяне на документи или посещение на банков офис.