За поредна година Пощенска банка е един от категоричните победители в конкурса на b2b Media Employer Branding Awards. Финансовата институция бе отличена с общо две златни и една сребърна награди в едни от най-атрактивните категории. Банката спечели първо място в категорията Creative Thinking, с което получи признание за иновативния си вътрешен проект “Заедно сме лицето на Пощенска банка”. С мащабната си инициатива финансовата институция ангажира своите служители и ги провокира да се включат в една нестандартна и впечатляваща кампания, чиято цел беше буквално и преносно да създаде дигиталното лице на Пощенска банка. То беше изградено със специален софтуер, чрез който в един образ бяха съчетани лицата на служителите на компанията. Подобна идея се реализира за първи път у нас, което прави кампанията уникална, а посланието й изключително силно и мотивиращо за екипа на банката.
Пощенска банка доминира със златното отличие и в категорията Excellence in Teamwork. Награда се връчва за втора поредна година, като през 2022 г. тя отново бе спечелена от Пощенска банка. Това прави финансовата институция ексклузивен победител в тази категория, а признанието е за множеството инициативи, проекти и кампании за ангажиране на служителите на банката.
Пощенска банка заслужи отличие и в категорията Employer Branding Innovation, в която със сребро бе оценен иновативния й подход за VR геймификация на работодателския бранд. През изминалата година финансовата институция реализира още един предизвикателен проект, като създаде геймифицирана VR софтуерна апликация, с която да предложи на бъдещите и настоящите си служители ангажираща, интерактивна среда за учене и вдъхновяващо преживяване за всеки, който иска да научи повече за работодателски бранд.
“За нас тези награди имат изключителна стойност, защото това е оценка за усилията, които ежедневно полагаме за изграждането на имиджа и популярността на работодателската марка, управление на таланти и устойчивите инвестиции в екипа. Неслучайно тази година нашата банка получи още едно ценно признание и беше определена за Топ работодател от международния Top Employers Institute. Това е поредното потвърждение на нашите стремежи да създаваме корпоративна среда на споделени ценности и да насърчаваме непрекъснато екипа към социална ангажираност”, коментираха от Пощенска банка.
Годишните призове на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. В тези престижна надпревара Пощенска банка три пъти е печелила отличието Employer of the Year.