Пощенска банка спечели три престижни отличия от Годишните награди на b2b Media 2024

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка отново e сред големите победители в Годишните награди на b2b Media, които тази година отбелязват 10-ото си юбилейно издание. В ситуация на изключително силна конкуренция Пощенска банка триумфира с две златни и едно сребърно отличие, което я направи една от най-награждаваните компании по време на церемонията.
 
Пощенска банка беше безапелационен победител в категорията “Инвестиция за устойчиво развитие“. Наградата беше присъдена за проекта по обновяване на местността в близост до Драгалевския манастир на Витоша, който банката реализира съвместно с Mastercard. Повече от 100 доброволци от двете компании се включиха активно в реновирането на зоната за отдих, изграждането на нова детска площадка и обновяването на алеята за хора в неравностойно положение. Проектът беше обвързан и с друга важна кауза – подкрепата за пчеларите у нас и опазването на пчелите. Служителите и техните деца се превърнаха в пчелари за един ден, като заедно сглобиха, боядисаха и декорираха 10 кошера, които малко по-късно бяха предоставени на пчеларите от мрежата на “Истински мед”.
 
Златното отличие в категория “Бизнес сделка на годината“ Пощенска банка спечели за кампанията по придобиването и трансформирането на българския клон на БНП Париба Лични финанси. Създаването и промотирането на новия бранд беше високо оценено от журито на конкурса и заслужено получи най-високата награда.
 
В категорията “Зелена трансформация” банката спечели престижното сребърно отличие и получи признание за своите целенасочени усилия за подобряването на средата и намаляване на въглеродния отпечатък. Призът оценява серията от инвестиции, сред които са мащабният проект по изграждането на собствен фотоволтаичен парк, системното обновяване на автопарка, както и вътрешната програма за намаляване на ресурсите, в рамките на която банката цели да редуцира потреблението на вода, хартия и електричество.
 
И тази година конкурсът отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално-отговорни кампании, иновативно мислене, впечатляващи резултати и устояване в предизвикателна бизнес среда
Победителите разчтаха на утвърдено жури от професионалисти в различни сфери. Сред водещите критерии бяха устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.