Пощенска банка спечели престижното отличие ESG Awards

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка спечели една от престижните награди в конкурса ESG Awards, организиран от PwC, който се провежда за втора поредна година и целта му е да отличи устойчиви бизнес практики и ESG стратегии. Отличието в категория “Стратегия Отговорно управление и вътрешни обучения” бе връчено на Димитър Шумаров, изпълнителен директор и главен финансов директор на Пощенска банка, който благодари и заяви, че тази награда е изключително важно признание за усилията на всички служители, които работят с огромен ентусиазъм и отдаденост, и резултатите го доказват. Той подчерта, че адмирира възможността за обмяна на идеи, тъй като споделянето на нашите постижения, ни помага да се движим в единомислие към една обща кауза, каквато е ESG.
 
В аргументацията на журито бе изтъкнато, че Пощенска банка е изградила система за открито корпоративно управление и бизнес поведение, която отговаря на най-добрите международни практики, а кодексът за етично и бизнес поведение на институцията гарантира, че се интегрират актуалните насоки относно новата обстановка във финансите и технологиите, включително дигиталните разплащания и трансакции, противодействието на киберпрестъпността и най-високите стандарти в борбата с изпирането на пари.
 
Отличието ESG Awards се присъжда на организации, които прилагат ефективна ESG стратегия, предлагат иновативни продукти и услуги с положително въздействие върху околната среда и провеждат успешни информационни и промоционални кампании в областта на устойчивото развитие.
 
С над 30-годишно присъствие на българския пазар, Пощенска банка е лидер в областта на устойчивото финансиране в България. Банката отчита значението на екологичните и климатичните аспекти от дейността си в процеса на вземането на ключови управленски решения. За да запази водещата си позиция и с визия за общото ни бъдеще, банката се ангажира с ESG стратегическа визия, в която развива своите ESG политики и ги превръща в реални действия в подкрепа на своите служители, клиенти и партньори. Банката постоянно повишава информираността на служителите и заинтересованите страни за екологичните, социални и управленски аспекти на бизнеса, като се присъединява към разнообразни ESG активности и осигурява положителна и вдъхновяваща работна атмосфера за своя голям екип. Пощенска банка управлява активно екологичния си отпечатък и съблюдава стабилна политика за ефективност на ресурсите, добавя стойност в обществена полза и допринася за разнообразни социални дейности.