Пощенска банка спечели злато и сребро от конкурса на Българската асоциация на рекламодателите – 2023

FacebookTwitterLinkedInEmail

“Успехът се крие в нашата (обща) сила и енергия“; това бе фокусът на осмите награди на BAAwards 2023 – престижните награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации на Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Кампаниите в трите конкурса – за рекламодатели, за комуникационни агенции и студентски конкурс, бяха оценявани от жури, съставено от 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга, рекламата и медиите. Акцентът в заявените кампании беше поставен върху предизвикателствата, които сложната бизнес реалност задава пред екипната работа.

Пощенска банка бе удостоена с два приза по време на тържествената церемония. Финансовата институция спечели злато в категория “Нова услуга“ за кампанията “EVA – финансов дигитален асистент“. ЕVA е чатбот от ново поколение – дигитален асистент, базиран на технологията на изкуствения интелект. Тя отговаря на въпроси за под 0,1 секунда, 24/7, лесно и удобно, а алгоритъмът ѝ използва модели на естествената реч и е готов да отговори на клиента дори и след въвеждане на свободно набран текст. EVA е и единственият банков чатбот на българския пазар, който притежава функционалността “Speech to Text“ –конвертира гласовото съобщение в текстови формат и отговаря на нашите въпроси както на български, така и на английски език.
“Дигитализацията е инвестиция в нашите клиенти. Тя е наша мисия, в която влагаме изключително много усилия, както и в персонализацията в обслужването на нашите клиенти. Целта ни е да осигурим най-доброто потребителско преживяване, по всяко време, което идеално отговаря на ежедневието на всеки потребител”, споделиха от екипа на банката като приеха приза.

Обществено значимата кампания на Пощенска банка “Вселена от възможности“ бе оценена от журито със сребърно отличие в категорията “Корпоративно-социална отговорност“. Една от най-забележимите, мащабни и иновативни инициативи, които финансовата институция реализира има за цел да създаде устойчива промяна, като обедини идеите на граждани и НПО, свързани със социално предприемачество в три ключови области – образование, дигитални иновации и опазване на околната среда.
“Чрез уникалната дигитална платформа “Вселена от възможности“ ние не просто подкрепихме добрите идеи, но дадохме своя изключително ценен принос към обществената дискусия за смисъла и ефекта от социалното предприемачество, като инвестирахме в посланието, че има смисъл обикновеният човек да бъде въвлечен и да участва активно в промяната към по-добро“, коментираха от Пощенска банка.

Традиционно конкурсът BAAwards отличава най-добрите постижения, които се превръщат в пример и стимул за професионалистите в сектора; тези, които дават надежда за успешна реализация в България; тези, които работят за по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която привлича повече инвестиции.