Пощенска банка спечели две златни отличия от националния конкурс “Най-зелените компании в България”

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

За 12-та година уникалната класация на b2b Media оцени и отличи най-зелените компании, опериращи в България. Конкурсът събра над 800 компании, които развиват бизнеса си по отговорен за природата начин с устойчиви корпоративни стратегии, инициативи, инвестиции и каузи за по–здравословна среда.

 

Пощенска банка беше удостоена със златно отличие в категория “Зелена образователна инициатива”. Банката получи наградата за своя проект “Зелена класна стая”, който е част от активната й социално отговорна политика и се реализира съвместно с Mastercard България. Той надгражда серията от зелени проекти, които финансовата институция осъществява съвместно с Дирекцията на Природен парк “Витоша“ през последните няколко години. Изграждането на зелено самосъзнание е част от корпоративната култура на Пощенска банка и основен приоритет, който реализира чрез множество различни инициативи.

 

Отново с приз за първо място Пощенска банка бе отличена от журито на конкурса в категория “Зелена идея”. Наградата е в унисон със серията зелени проекти, които банката реализира вече няколко поредни години и по този начин провокира отговорно поведение към природните ресурси, като мотивира възможно най-много хора да оставят своя зелен отпечатък.

 

Многопластовата политика за корпоративна социална отговорност на Пощенска банка включва редица значими проекти в областта на образованието, предприемачеството, опазването на околната среда, спорта и корпоративното дарителство. Едно от основните направления в нея са зелените инициативи, защото грижата за околната среда има специално място за институцията. Тя е част от бизнес модела й и е сред водещите приоритети за мениджмънта.

 

 

IMG_20220512_201429108