Пощенска банка разработи изцяло нов за пазара потребителски кредит, който връща лихва

FacebookTwitterLinkedInEmail

17 март 2016 г.

Пощенска банка въвежда нов по рода си продукт, с който налага нови стандарти в потребителското кредитиране в България. С новия “Различен потребителски кредит” клиентите могат не само да финансират изгодно своите покупки, ремонти, подобрения и пътувания, но и да получат обратно кеш в размер на 10% от платената за срока на кредита лихва. След успеха на иновативния “Спестовен жилищен кредит”, създаден от банката, “Различният потребителски кредит” е поредно модерно предложение, с което финансовата институция се утвърждава като фактор във въвеждането на нови тенденции в банковия сектор у нас.

“Наш постоянен стремеж e да създаваме иновативни продукти и решения, които са не само атрактивни, но и носят реална добавена стойност за клиентите ни. Водени от този принцип, разработихме “Различен потребителски кредит”, първият потребителски кредит, който се отблагодарява на клиентите, като им дава възможност при погасяването му да получат обратно част от платената лихва. Обичайната практика е клиентите да плащат на вноски всеки месец изтеглената сума, която банката им е отпуснала. С новия потребителски кредит променяме правилата, като банката също ще връща пари на своите клиенти. Тази година е специална за нас, защото празнуваме своята 25-а годишнина. С това предложение искаме да я направим много специална и за нашите клиенти”, коментира Румен Радушев, началник управление “Индивидуално банкиране” в Пощенска банка.

Освен с възнаграждаване на клиентите, новият продукт притежава и всички останали предимства на стандартните потребителски кредити, предлагани от банката. С него клиентите разчитат на удобно и бързо финансиране с възможност за експресно усвояване до 3 часа, много изгодни лихвени проценти, стартиращи от 6,70% при превод на работна заплата в банката и сума според индивидуалните им нужди. Разликата спрямо стандартните потребителски кредити е в това, че след като бъде направена последната вноска по кредита, банката връща обратно 10% от платената лихва. Максималната сума, която даден потребител може да получи обратно, е 2 000 лева.

За да получат лихвата обратно, клиентите е необходимо само да спазват ангажиментите си по договора за кредит, като обслужват редовно задълженията си по кредитни продукти, ползвани от банката, и изплатят кредита си съгласно договорения срок. Предложението е валидно при подаване на искане за потребителски кредит до 31 май 2016 г. в разширената клонова мрежа на банката, включваща и наскоро придобитите клонове на Алфа Банк България, както и онлайн на сайта на банката www.postbank.bg.

Повече информация за предлагания потребителски кредит можете да откриете на https://www.postbank.bg.