Пощенска банка предлага на клиентите си мобилно банкиране

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка предлага на клиентите си мобилно банкиране

1 септември 2010 г., София

Пощенска банка ще даде възможност на клиентите си да извършват банкови операции през мобилен телефон. Иновативната услуга се предлага съвместно с лицензирания оператор на платежна система СЕП България АД и мобилния оператор GLOBUL и ще стартира в тридесет и пет локации на финансовата институция. Първоначално услугата ще се предлага в клонове на банката в София, Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора. Пощенска банка е сред първите финансови институции у нас, които правят услугата достъпна за потребителите посредством клоновата си мрежа.

Новата услуга “Мобилно банкиране” позволява на клиента да управлява средствата по банковите си сметки в Пощенска банка и да извършва електронни плащания през своя мобилен телефон.

Услугата е достъпна само за клиенти на GLOBUL, които могат да получат напълно безплатно специална SIM със същия номер в магазин на оператора. След активиране на новата SIM карта с приложението “Мобилен портфейл” (G-Портфейл), клиентите трябва да се регистрират за услугата в удобен за тях клон на банката.

При регистрацията, клиентът трябва да създаде свои ПИН код, а СЕП България автоматично активира електронен подпис, обвързан с неговата SIM карта, който служи за подписване и криптиране на всяка мобилна банкова операция. По този начин средствата в клиентските сметки са напълно защитени, а от потребителите се изисква само и единствено да потвърдят транзакциите, въвеждайки своя ПИН код.

С новата услуга клиентите на Пощенска банка ще могат лесно и удобно да изпълняват следните операции директно от менюто на мобилния си телефон.:

• Мобилни преводи към IBAN сметка – нареждане на средства към сметки във всички банки в страната през платежните системи СЕП, Бисера и РИНГС.

Всички разплащания се извършват в лева и само на територията на страната.

Новата услуга “Мобилно банкиране” предоставя следните преимущества за клиентите на Пощенска банка:

• Мобилност – неограничен достъп до “Мобилно банкиране” и възможност за извършване на разплащания от всяко място в страната, където има покритие на мобилния телефон. Услугата ще даде възможност на клиентите на Пощенска банка да разполагат с парите по сметките си по всяко време, независимо от работното време на банковите офиси.

Пощенска банка

, с правно име “Юробанк И Еф Джи България” АД, е член на Юробанк И Еф Джи Груп.