С “Кредит за обединение на задълженията” клиентите на банката оптимизират вноските си и получават възможност за допълнителна сума в брой
От днес Пощенска банка е с нови, по-изгодни лихвени условия по “Потребителски кредит за обединение на задълженията”. Офертата на финансовата институция дава възможност за до 40% намаление на месечните вноски по съществуващи задължения чрез обединението им в един кредит.
“Наблюденията ни на пазара показват, че голяма част от хората у нас имат повече от едно задължение към повече от една финансова институция, било то под формата на потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, лизинг или др. Следенето на срокове за плащане, падежи, размер на вноските изискват както време, така и допълнителни разходи. Формулата, която предлагаме, е оптимизиране на задълженията на клиентите чрез тяхното обединение в един кредит, с една месечна вноска – заяви Виктор Стоянов, началник отдел “Потребителски кредити и авто-бизнес” на Пощенска банка. – В допълнение, към удобството на едната месечна вноска и намаляване на разходите предлагаме и възможността за получаване на допълнителна сума в брой за посрещане на текущи нужди или отдавна планирани плащания.”
Ето един пример как клиентите на Пощенска банка могат да намалят месечните си плащания като рефинансират съществуващите си задължения по потребителски кредит, кредитна карта и стока на изплащане на обща стойност 15 000 лева. В стандартния случай, при самостоятелно обслужване на всяко от посочените в таблицата задължения, месечната вноска възлиза на 395.07 лв. С кредит за обединение на задълженията, потребителят намалява плащанията си с 161.65 лв. на месец, което е с 40% по-малко спрямо традиционните банкови продукти.
Всички клиенти на Пощенска банка, подали заявление за “Потребителски кредит за обединение на задълженията” в лева до 14 ноември 2014 г., могат да се възползват от преференциална лихва от 7.95% (при превод на работна заплата) и от 10.45% (без превод на работна заплата).
“Потребителският кредит за обединение на задълженията” се предлага в лева, с опция “Флекси”, предоставяща възможност за гъвкаво погасяване, както и застраховка “Защита на плащанията”, осигуряваща покритие на месечните вноски в случай на непредвидени обстоятелства и събития като безработица, нетрудоспособност и др.
Допълнително информация за “Кредит за обединение на задълженията” може да получите в Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 18 555 (достъпен 24/7), както и във всеки клон на Пощенска банка.