Пощенска банка получи отличие от Български форум на бизнес лидерите

FacebookTwitterLinkedInEmail

Проектът Play 4 Change, посветен на борбата с трафик на хора, бе класиран на трето място в една от най-оспорваните категории

Пощенска банка получи отличие в 11-тото издание на Годишните награди за отговорен бизнес на Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ). Наградата бе присъдена в категория “Инвеститор в обществото” за проекта Play 4 Change (Играй за промяната), посветен на борбата с трафик на хора. Банката реализира кампанията през 2013 г. съвместно с Националната комисия за борба с трафик на хора, Столична, Варненска и Бургаска общини и студенти от Нов български университет.

В престижния конкурс на БФБЛ тази година участваха рекорден брой проекти, а сред най-оспорваните категории бе “Инвеститор в обществото” с над 20 заявки. Кандидатурите се оценяват от авторитетно жури от уважавани експерти в различни области, сред които Йорданка Фандъкова, кмет на Столична община, Хасан Адемов, министър на труда и социалната политика, Н. Пр. Джонатан Алън, посланик на Великобритания в България и др.

В рамките на проекта Play 4 Change бяха реализирани три масови и успешни събития, подкрепени от известни български творци като музикантите от Д2, Gravity Co, Милена Славова, група Filed и др. Борисовата градина в София, Морската градина на Варна и Морската градина Бургас бяха поле за изява на много млади творци, спортисти и музиканти, които твориха в името на каузата. Освен концерти, събитията включваха хип-хоп танци, графити, йо-йо състезания и много други творчески форми на протест от страна на младите хора. В инициативата се включиха и стотици доброволци, които разпространяваха информационни листовки и съдействаха за организацията.

Основните цели на проекта са да повиши информираността в обществото по проблема с трафика на хора и да промени съществуващите поведенчески модели спрямо престъпната практика. Проектът ангажира много млади хора, които отстояваха своята позиция чрез средствата на изкуството. Голямата публичност на кампанията спомогна за повишаване на информираността на хиляди граждани, което намалява риска да станат жертви на трафик на хора. Play 4 Change регистрира висока посещаемост на събитията и получи сериозно медийно отразяване. Вдъхновени от кампанията спонтанно бяха реализирани редица спортни състезания и арт проекти. Посланието на кампанията за нуждата от говорене по темата бе чуто.

Още за кампаниите против трафик на хора организирани от Пощенска банка и галерии със снимки от Play 4 Change